Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Vi har en sønn på 5 måneder. Han sover ikke om natten så jeg har prøvd å gi han grøt. Men han er ikke glad i dette. I går skrek han når jeg prøvde å gi han middag med skje. Det samme skjedde til kvelden da jeg prøvde å gi han grøt. Nå er han ikke helt frisk om dagen, og snørrer litt. Men jeg får dårlig samvittighet når jeg prøver å gi ham grøt. Han kan jo klare seg på mm en måned eller to til. Jeg føler at jeg trenger å sove om natten og derfor har jeg forsøkt å få i han grøt da.... Hva skal jeg gjøre? Fortsette med kun mm og våkne om natta eller prøve å gi mer grøt?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 prøv velling på flaske..eller mme i tillegg till mm:) banan kan du gi...kan til og med gi han skive,små biter...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 takk for svar. Er bare det at jeg får dårlig samvittighet.. liksom, fordi jeg gir fast føde når jeg har mm...
Legekjærringa Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 ikke tving/press i han mat. Som sagt her så kan du prøve med velling. Ev litt fruktpurre som nok vil falle i smak. Begynn med litt potet og gulrot mos, krydret med en klikk usaltet smør uten melk. Når de ikke er helt i form så er det ingen lur idee å begynne å eksperimentere med fast føde. Min sønn på 7 mnd. mistet matlysten en dag og ble syk rett etterpå, så de sier i fra når de ikke er i form, og matlysten er sikkert heller ikke på topp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå