Gå til innhold

Dårlig samvittighet... :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en sønn på 5 måneder. Han sover ikke om natten så jeg har prøvd å gi han grøt. Men han er ikke glad i dette. I går skrek han når jeg prøvde å gi han middag med skje. Det samme skjedde til kvelden da jeg prøvde å gi han grøt. Nå er han ikke helt frisk om dagen, og snørrer litt. Men jeg får dårlig samvittighet når jeg prøver å gi ham grøt. Han kan jo klare seg på mm en måned eller to til. Jeg føler at jeg trenger å sove om natten og derfor har jeg forsøkt å få i han grøt da....

Hva skal jeg gjøre? Fortsette med kun mm og våkne om natta eller prøve å gi mer grøt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv velling på flaske..eller mme i tillegg till mm:) banan kan du gi...kan til og med gi han skive,små biter...

Skrevet

takk for svar. Er bare det at jeg får dårlig samvittighet.. liksom, fordi jeg gir fast føde når jeg har mm...

Skrevet

ikke tving/press i han mat. Som sagt her så kan du prøve med velling. Ev litt fruktpurre som nok vil falle i smak. Begynn med litt potet og gulrot mos, krydret med en klikk usaltet smør uten melk.

Når de ikke er helt i form så er det ingen lur idee å begynne å eksperimentere med fast føde. Min sønn på 7 mnd. mistet matlysten en dag og ble syk rett etterpå, så de sier i fra når de ikke er i form, og matlysten er sikkert heller ikke på topp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...