Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 har veldig lyst til å prøve det , er det deilig? noen som gjør det?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 er ikke noe du egentlig kan bestemme selv. er vel egentlig medfødt tror jeg... jeg får det til hvis jeg blir skikkelig opphisset og typen er effektiv på klitten og g-punktet... jeg klarer det aldri selv, men vanlig orgasmer klarer jeg... ingen av mine venninner som klarer det.
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2008 #3 Skrevet 18. mars 2008 Ikke noe du kan "prøve" nei..., d er en slags utløsning for jenter.. ofte i samband med orgasme, og ofte i samband med kraftig g-punkt stimulering. Jeg har hatt d to ganger, dvs merka d ikke engang.. Hadde litt røff sex, og squirtet da under d (men lenge før jeg faktisk fikk orgasme), så ikke noe å trakte etter. Blir sinnsykt mye "vann", ikke lekkert i d hele tatt.. hehehe... (nei, d kan IKKE sammenlignes med å være våt, som i kåt!!)
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2008 #4 Skrevet 25. mars 2008 Jeg får det av og til når jeg får orgasme, men bare når jeg onanerer. Skjer når jeg slapper av i underlivet, og det føles ganske bra, som om å gi seg litt hen på en måte. Men blir veldig mye væske, som nevnt ovenfor her:) Jeg har kontroll over det, ved å bruke musklene mine, og gjør det derfor bare på badet.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #5 Skrevet 27. mars 2008 Ja, det er de beste orgasmene jeg får iallefall Litt gris, men guuud så deilig:) Du må klare å få en g-punkts orgasme. Viktig å være skikkelig kåt og ikke holde noe igjen, slippe deg ordentlig løs.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2008 #6 Skrevet 28. mars 2008 jo visst er det noe man kan prøve og lære seg! desverre har jeg ikke linken til der jeg leste om det, men det finnes i alle fall informasjon om det der ute på nettet! var selvfølgelig et engelskspråklig nettsted. prøv med litt googling...
Gokkel 15pp Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Dette er noe alle får til med litt trening, men det er som med orgasmer flest, noen er utrolig deilige og andre er ikke bryet verdt fordi det blir så mye kliss ut av det. Dette har vært en lang prossess for meg, da jeg syntes det var fryktelig vanskelig å "gi meg hen" og slippe fossen løs i sengen med min mann. Han har heldigivs oppmuntret meg, så vi eller jeg, begynner å komme over kneika. Har dere damer merket at når man har sex, så får man av og til følelsen at man må tisse? Når denne følelsen kommer skal man slett ikke holde igjen - man skal bare skappe av og la det komme - det er ikke tiss. Og etter sexen, hvor mange går på do og "tisser"? Vel neste gang får jeg lov å anbefale at dere stimulerer både g-punkt og klitoris mens dere sitter der, og kjenn etter om dere kjenner noe forskjell. Bare en liten advarsel...En liten stund etter at jeg begynnte med denne eksprerimenteringen, så skjedde det at jeg "skvettet" hele tiden. Jeg sprang konstant på do, og det kom lite og ingenting. Dette har nå heldigvis begynt å gå over, og jeg merker en god forbedring i skjede-og sete muskulaturen. Og orgasmene min har tatt seg kraftig opp - både med og uten squirt
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2008 #8 Skrevet 9. mai 2008 Klarer ikke å få orgasme uten å 'squirte'. Er utrolig irriterende, og klarer ikke slappe av når jeg vet det kommer til å skje, så holder igjen. Føler jo som om man tisser på seg.
snupz89 Skrevet 4. juni 2008 #9 Skrevet 4. juni 2008 Jeg får til å squirte når jeg stimulerer meg selv med en ganske stor og ruglete dildo. Jeg bare kjører hardt på, og når jeg tar ut dildoen igjen, kan jeg "presse" fram en squirt. Får det heldigvis ikke når jeg har sex med kjæresten... Er så mye "gris" med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå