AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Jeg blir så irritert på mannen min. Han er egentlig verdens beste, selvsagt, men hvorfor skal han være så sta på å kle på snuppa så lite som mulig...!? Han er jo på jobben hver dag og er ikke den som kler henne til vanlig.. I dag skal han til noen venner med henne, fordi jeg er syk, og skulle bare ha på henne det hun til vanlig har på seg når hun ligger i vogna, godt inpakket i voksiposen..! Når hun skal være ute av vogna i denne skarpe luften trenger hun å ha på seg en dress på utsiden! Det er da for f#¤% ikke sommer selv om det er sol ute!? Hva ville dere kledd på deres 6-7-8-9 mnd. babyer om de skulle vært oppe av vogna nå, da??
Kaja_07 Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Kommer an på hvor lenge ute de skal være. Hvis det bare er snakk om å gå fra hus til bil og littegrann ute så syntes jeg det holder med vanlig klær - men med en ytterjakke, lue og ullsokker. Men hvis de skal være lengre ute ville jeg tatt på en dress...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 vanlige inneklær ( joggebukse og body ) + ullsokker, tynn ulllue og en utedress i bomull
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2008 Ja, det er nemlig grilling, så de skal sitte ute på en veranda... Godt det ikke er jeg som er helt på jordet, da :0)
mamman til to gutter Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Det spørs jo hvor i landet dere bor, men her på østlandet synes jeg det er alt for varmt for voksipose nå. Jeg har lagt bort vinterposen og bruker kun ullteppe over vogna med strømpebukse + bukse, body, ullgenser, jakke og lue og "sko" på beina, da er hvertfall mini varm nokk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå