Gå til innhold

Hvordan er det mulig å være så uenig om hva snuppa skal ha på seg..!!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så irritert på mannen min. Han er egentlig verdens beste, selvsagt, men hvorfor skal han være så sta på å kle på snuppa så lite som mulig...!? Han er jo på jobben hver dag og er ikke den som kler henne til vanlig.. I dag skal han til noen venner med henne, fordi jeg er syk, og skulle bare ha på henne det hun til vanlig har på seg når hun ligger i vogna, godt inpakket i voksiposen..! Når hun skal være ute av vogna i denne skarpe luften trenger hun å ha på seg en dress på utsiden! Det er da for f#¤% ikke sommer selv om det er sol ute!? Hva ville dere kledd på deres 6-7-8-9 mnd. babyer om de skulle vært oppe av vogna nå, da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hvor lenge ute de skal være. Hvis det bare er snakk om å gå fra hus til bil og littegrann ute så syntes jeg det holder med vanlig klær - men med en ytterjakke, lue og ullsokker. Men hvis de skal være lengre ute ville jeg tatt på en dress...

Skrevet

vanlige inneklær ( joggebukse og body )

+ ullsokker, tynn ulllue og en utedress i bomull

Skrevet

Ja, det er nemlig grilling, så de skal sitte ute på en veranda... Godt det ikke er jeg som er helt på jordet, da :0)

Skrevet

Det spørs jo hvor i landet dere bor, men her på østlandet synes jeg det er alt for varmt for voksipose nå. Jeg har lagt bort vinterposen og bruker kun ullteppe over vogna med strømpebukse + bukse, body, ullgenser, jakke og lue og "sko" på beina, da er hvertfall mini varm nokk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...