Gå til innhold

Ikkje så flink å veie og måle-Ketolyse


nattinatt

Anbefalte innlegg

Synest de platåa er litt lange,så eg lurer jo på om det blir feil med mengde protein?Blir ikkje for mykje karbo, sjølv om det er svakt og innimellom ikkje farge på sticks.Eg drikker så masse vatn, og sticksen kan kort tid etterpå være farge på igjen.Men lurer på om det blir nok fett?? Og evt for mykje protein?Om kvelden så et eg blanding av kesam,og cc,fun light saft, og litt nøtter.Frukosten er stort sett bacon og egg,og grønt.Prøver å få i meg alt steikefettet då. Formiddag no er ofte lite og ingenting,eller ein atkins bar,og kaffi med cocosa fett oppi.

Middag er kjøt/fisk,grønsaker, og fett.Gjerne litt lite fett her, så då tar eg ein kopp kaffi igjen med cocosa fett i,og gjerne ein kopp til om kvelden når eg et den kesam blandinga. Masse vatn i løpet av dagen,stort sett.Er det ting eg skal endre på??Appetitten er ikkje sånn veldig no, så det er helst til to måltid eg er svolten,frukost,som nesten blir formiddagsmat, og middagen.Så trener eg spinning to tre ganger pr dag, og evt i sal to ganger i veka.Det varierer litt men i snitt 3-fire ganger i veka,og går turer i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...