høstbarn:) Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Lilllegutt på 14 mnd har fått teletubbi-dvd, og han liker den helt tydelig:) Tenkte å utvide repertoaret, barne-tv er liksom ikke så gøy. Tenkte at han i stedet kunne ha litt filmer å velge mellom...
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Jr liker egentlig veldig godt alle de fra barnas favoritter. Sam, Bob, Pat, Noddy, Pingu... Ellers er Ole Brum og vennen hans en ener.
mai mammaen til to Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 hun har hatt teletubbiene som favoritter i lang tid. men nå er det en stund siden hun har spurt etter dem..hehe... mammaen og pappaen er dritt lei hele teletubbie filmen.. andre filmer osv som vi har som hun liker godt er : Thomas toget postman pat oppdrag Nemo jungelboken over hekken postman pat er velidg populær. og oppdrag nemo har hun sett på kjempe masse i perioder. den er så fine farger osv i ... hun er kjempe opptatt av pappa fisken.... hun er 22 mnd nå da..så er litt større enn din
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 I fare for å virke sær må jeg bare si at mini ikke har noen DVD i det hele tatt og det kommer til å drøye før han får noen. Ser ingen som helst grunn til å oppmuntre et såpass lite barn til tv-titting. Men det er nå min mening. Hva er grunnen til at dere velger å kjøpe filmer til barna deres egentlig? Små barn bør da klare å bli underholdt på andre måte og de vet jo i utgangspunktet ikke hva tv er, så det burdte ikke være noe savn...
Amabolla Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Mi si har Ivo Caprino og thomastoget hun,men ser ikke på noen av de. Hun digger barnetv så blir aldri til at vi setter på noe dvd. Og til anonym over her: Du er ikke sær fordi du ikke har dvdér og ikkeno tv-titting. Eineste som jeg synes er sært er at du valgte å skrive det i denne tråden da HI ikke spurte etter meininger ang. tv titting,men om antall dvd´er og favoritter. Men det er no typisk for DIB det;)
Har to godgutter! Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 Min er 1,5 og her er Jungelboken den store favoritten. Han har ikke sett på noen særlig andre dvd'er.
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 Ingen.. Og slik skal det fortsette enda en stund hvertfall..
♥sebastian3003♥ Skrevet 15. mars 2008 #11 Skrevet 15. mars 2008 Sønnen min blir 2 år om 15 dager, men har ikke ro i rumpen til å se på tv så lenge om gangen. Men konner det et bilprogram eller noe om Madcon , Tsawe eller josef, så kan han sitte bom stille.
nytt familie medlem på vei Skrevet 16. mars 2008 #12 Skrevet 16. mars 2008 Elias for alle pengene her for tiden!!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #13 Skrevet 16. mars 2008 Gutten min er 19 mnd og har sett på barnetv for første gang for et par uker siden.. Han klarer ikke sitte stille så lenge uansett, heldigvis.. Liker ikke at han ser på tv jeg, det er altfor mye skjermer i oppveksten nå.. Dessuten er det IKKE anbefalt at barn under 18 mnd ser på tv pga de ikke er modne nok i øynene og hjernen. Bildene og settingen skjønner de ikke, det går egentlig for fort for dem, det de skjønner er lyder og lys og derfor er de interresert i tv..
høstbarn:) Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 16. mars 2008 HI her. Så fint at du påpeker at det ikke er anbefalt at barn under 18 mnd ser på TV. Skal kaste dvd`en til lillegutt, og renske hjernen min for alle stygge tanker om å utvide "samlinga" hans. Ja uff, det er fælt hva man utsetter de små for!
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #15 Skrevet 16. mars 2008 Noen er hårsåre idag ja... det var ikke sånn ment, det var kun for informasjon, jeg skjønner ikke hvorfor små barn trenger å vite hva tv er engang.. De bør som noen over her sier også underholdes på andre måter..
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #17 Skrevet 16. mars 2008 Han knerten her er 1 år og 8 mnd, han har faktisk ingen filmer liggende. Han har forøvrig lite ro i rumpen til å sitte i ro og se tv, men han blir veldig fasinert av å se babyer på tv da:) Da blir han ivrig...
lillespire-april09 Skrevet 17. mars 2008 #19 Skrevet 17. mars 2008 Teletubbies og Noddy. Spesielt "musikkvideoene" t barnas favoritter. Jenta vår er 13 mnd.
Aga:-) Skrevet 17. mars 2008 #20 Skrevet 17. mars 2008 Ingen egne dvd'er, men hun kan synes det er supergøy (i ca 5 minutter) å se på filmen fra barnehagen som storebroren hennes har.Hun ler og peker på de barna hun kjenner igjen og koser seg med det.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 17. mars 2008 #21 Skrevet 17. mars 2008 Hun har en del filmer men det varierer veldig hva hun syns er ok å se på. Har ikke tålmodighet særlig lenge enda. Men det er helt greit. Favoritten på film er Jungelboka. På tv så er det Små Einsteins og Mikkes klubbhus som er favorittene for tia. Hun likte teletubbiene veldig før men de er ikke så pop nå lenger.
ScaryMama Skrevet 17. mars 2008 #22 Skrevet 17. mars 2008 Ikke vite hva en tv er? Har dere gjemt unna alle tv'ene deres eller? Her er little einsteins favoritten. Han spør om å få se på, men mister interessen fort. Det er jo ikke slik at han sitter en time og ser på- maks 10 minutter, og heller ikke hver dag;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå