Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Vi kjøpte oss denne vognen på Babyshop like før helgen. Men jeg vet ikke helt om jeg er så fornøyd. Det har seg sånn at lillegutt på 5 mnd`er er veldig lang for alderen. Han er 74 cm og har vokst ut av bagvognen sin. Vi kjøpte før han kom til ,en brukt Trolle vogn som er helt herpet nå, ikke brukelig i det hele tatt. Og da er tingen at det ikke er noe vits å kjøpe ny bagvogn, så da fant vi ut at dette var et bra alternativ, men så leste jeg på en side erfaringer med denne vognen, og det var ei som sa hun var fornøyd med det meste bortsett fra at det ikke gikk an å sette ryggen helt opp i sittestilling. Jeg testet dette selv. Og det gikk som hun skrev, ikke helt opp. Føler det er helt greit egentlig, for han er jo såpass stor når han skal sitte at han nok klarer å bøye seg litt frem. Men han er jo bare 5 mnd`er nå, og det går ikke an å legge den helt ned i liggende stilling, og dette er jo ikke bra for en liten baby som ikke kan sitte enda. Vil jo bli en belastning for ryggen hans. Men det fantes ingen sportstriller som kunne det. Huff! Håper noen kan komme med noen erfaringer her inne. Har enda ikke tatt i bruk vognen, så det er fult mulig å bytte, men fant ikke noe bedre alternativ selv i butikken. Også en ting som jeg ser på som veldig positivt med denne er at den er så bred inni, så det er plass til voksipose og slikt til han er litt oppi åra også. Setter stor pris på svar =)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 På barnevognsguiden står det at ryggen ikke kan legges helt ned..
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Oki, takk. :-) Hvor kjøpte du denne? Sjekket selv på barnevognsguiden, som en over her nevnte, og der står det visst at ryggen ikke kan legges helt ned! Erfaringer med dette? HI
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Jeg stoler på deg :-) Hvor kjøpte du denne? Tusen takk for godt tips :-) HI
3tøffetyper Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Har også Speedi vogna, som vi kjøpte for å bruke etter bagvogna. Han er også lang, så vi tok den i bruke v.ca 6 mnd. Men synes Speedi vogna er for åpen-og han ble sittende eksponert for vind og vær, samt at han ikke kunne ligge helt ned. Er enig i at den er litt ustabil. Jeg supplerte med en Carena Sprint til ca.1500,-. Den er som en vanlig sportsvogn med full liggestilling, og det er den jeg bruker mest. Speedien kommer jeg til å bruke mer i sommer og når han blir større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå