Gå til innhold

jeg er så drittlei av å være i dårlig form pga sjau..

Anbefalte innlegg

det begynte på onsdagskvelden, med "full pakke", torsdag sengeliggende hele dagen, i går litt bedre, så derfor for meg at dagen i dag skulle bli super, men neida, fortsatt slapp, orker ikke mat.. Drikker heldigvis bra:) men fy så kjedelig det er:( ........ tenker jo litt på den bittelitte og.. legen sa at man har jo ingen garanti uansett så tidlig i svangerskapet osv.. at det er viktig å få iseg væske (ble med andre ord ikke så mye klokere av å snakke med han...)

Tips til å få kroppen til å fungere litt bedre igjen ?

Fortsetter under...

Hei.

Håper du får en bedre dag i dag:)

Jeg har hatt det slik som deg, begynte onsdagskveld jeg og. Kaster ikke opp så mye(heldigvis)(1g. om dagen). Men som du selv sier, så orker jeg ikke tanken på mat, så her går det i juice og vann og forskjellig frukt. Det er ikke noe artig, men håper dette blir en bedre dag ;)

Jippi nå spiser jeg min første skive siden fredags morgen formen begynner å komme seg. Var kjempe dårlig hele fredag og lørdag med" full pakke".Har prøvd å spise noe hele tiden pga den lille spiren. Men tørre kjeks frukt, farris og epplejus. alt kom opp igjen.

Tror e aldi har følt meg så dårlig.

Men nå virker det som formen er på vei tilbake.

formen er heldigvis bedre her:) slapp og kvalm. men ikke oppkast siden onsdag. men voldsomt romling i magen, luft i magen, som ender i diare de to siste kveldene.. når jeg trodde formen var fin igjen.. utrolig irriterende.. man skal jo egentlig ikke gå på jobb for det har gått 48 t etter siste utbrudd.. :(

god bedring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...