Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Hun får sitt sisste måltid fra 23-24..og så sover hun helt til 5-6 tiden og får da mat igjen!! Synes at det er dumt å vekke henne når hun sover så godt..har prøvd dette, da Helsesøster selvfølgelig anbefalte det, men både hun og jeg sovnet bare, hehe.. Hun blir fullammet, og legger på seg og er fornøyd! Så jeg skal ikke klage,hehe )
Jewel m/jente får gutt Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Jenta vår er 6 uker idag. Hun får som din, siste måltid mellom 23-24 og sover til rundt 5. HS sa til meg at det gjorde ikke no om de plutselig sov 6-7 timer på natten.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 hei jenten min er 12 uker, siden hun var 6 uker har hun sovet fra kl 22.30 til kl 8-9 neste dag uten måltid på natten.. har snakket med helse søster og det er helt ok så lenge vekten er fin..får flere måltidet på dag tid. sover så og si ikke om dagen.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Å, savner den tiden der!!! Hun sov hele natten fram til ho var 7 mnd, nå er hun straks et år og våkner minst 2 ganger pr natt :-S
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Det gjorde jenta mi også, helt til hun ble 3-4 mnd, mer aktiv og trengte mer energi, da begynte hun å våkne både ett og fire om natta. Det fortsatte hun med til vi var oppe i fire måltider med fast føde, da begynte hun å sove rundt (fra 19.30 til 06).
Sunniva78 har to små Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Lillegutt sov fra 24-05 i dag, gjett hvem som våknet med mega-melkespreng!!! Har tidligere sovet max 4 timer i strekk, så ny rekord i natt:-) Han er forresten snart 5 uker... Var og veide ham i går, og han har lagt på seg nesten 1kg på 16 dager, så det går vel bra at han sover så lenge antar jeg...!
Snupi27 Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 når snuppa vår var nyfødt og opp til ca 2 mnd sov hun hele natten. fra 23 til ca 9 om morgenen. fra hun var ca 2 mnd og opp til 6 mnd så våknet hun fra 2-4 ganger for å få melk. fra hun var 6 mnd fikk hun ikke pupp om natten lenger.. nå sover hun fra 19.30 til ca 6.30 før hun vil ha pupp igjen =) det kan nok hende at noen barn har mer behov for melk om natten oxo etterhvert =)
Marit82 Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Hmmm.. Jenta mi er 7 uker. Å hun får siste måltidet kl 21.30 , og tar kvelden kl 22.00 Å sover da helt til kl 06 -07 å da er det morgen , med frokost og stell! Noen netter våkner hun i 05-tiden å vil ha seg en sup. Men sovner med puppen igjen etter bare noen minutter. Min jente drikker stortsett bare MME , så hun er nok lengre mett en dem som får MM . Siden MME`n er "tyngre" iallefall i følge HS. Snakket med HS om jeg skulle vekke henne på natten for å gi mat ,men siden vekten stiger skulle vi bare sove. Hun får Pupp om natten , og morgenen.. ellers er det lite pupp ... Pga lite produskjon. Pumper endel da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå