Gå til innhold

Hvordan sover barna om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvordan sover gullungene om natten? =)

Min sovner mellom kl20-21 hver kveld. Sover da til kl6. Da får han melk å vi må som regel stå opp! Han er ofte lys våken da, noen få ganger at han sover igjen med en gang, men det er sjelden!

Sånn har det vært i 1,5 mnd tror jeg.. Godt! Men også litt slitsomt å stå opp så tidlig hver dag.. ;) he he

Ha en fin dag videre jenter! Kos dere med ungene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger Stina halv syv/syv. Sover da til alt fra 4-6. Får ei flaske og så sover hun til åtte. Herlige liv:) Hun har sovet rundt en gang fra syv til syv men da måtte vi stå opp. Ikke aktuelt å sove mere da:) Ha en strålende dag :)

Skrevet

Iselin tar som oftest kveld rundt kl 19... Heller før enn etter, da blir hun overtrøtt og grinete. Legger henne i senga etter amming, ligger da å prater med seg selv til hun sovner. Sover vanligvis til 6 eller 7 avbrutt av 1 eller 2 amminger, kl 7 MÅ vi opp, siden storebror skal følges til skolen. Sover i vogna inne kl 8 igjen da :)

Da hun var rundt 2-3 mnd, sov hun sammenhengende 6-7 t på natta, savner det litt. Nå er hun småsyk, og er våken ofte, trenger masse kos, nærhet og mat, og det er visst bare mamma som er bra nok da.

Gleder meg til hun finner roen igjen, og sover flere timer i strekk :)

Skrevet

Gutten min sovner som regel kl 20, og sover nå bare 3-4 timer i strekk natta gjennom. Vil ofte ha pupp igjen kl 24, og så videre ca. hver 3. time. Synes dette er slitsomt, og har nå forsøkt litt grøt en ukes tid uten at dette har hjulpet noe særlig. Han vil ikke ta smokk og vil ikke ha MME på flaske.

Da han var 2-3 mnd sov han gjerne 6-7 timer i strekk på nettene. Ellers er han blid og fornøyd, og har fine rutiner med soving på dagtid :-)

Skrevet

vi legger sara i åttetia, da får hun flaske på sengekanten, og er som regel i søvn innen halv ni, første runde m pupp om natta er ca 3, og så en til i 5,6 tia!

sovner veldig greit og fort etter nattmaten! våkner i åttetia, som er litt tidlig, spør du meg!

Skrevet

Hun legger seg ca 20 og nå har hun begynt å våkne etter 30-45 minutter og gråter. Roet seg i går med bare smokk og stryk på hodet, ellers har det blitt en pupp selv om den siste er rett før leggetid.. Så sover hun enten til 23, 24 og vil ha pupp, eller til rundt 01-02, så går det slag i slag med rundt 2 timer mellomrom til kl. 8, da vil hun stå opp. Det har blitt mer slitsom enn før den siste uken synes jeg, med hyppigere mating på natten, samt det at hun våkner kort tid etter at hun har lagt seg. Hun er 4 mnd om en uke, hun trenger vel ikke grøt enda? Jeg skal veie og måle neste uke, får se på veksten hennes da..

Skrevet

Dennis blir lagt kl 20, etter at han har fått litt grøt og mme, og da sover han helt til 9-10 til morningen etterpå.. uten å våkne på nettene=)

Skrevet

Legger gutten min mellom kl 19.30 og 20. Varierer litt hvor ofte han spiser om natten, som oftest 2 måltider, kl 02 og 05. Vi står opp kl 07-08. Han sov natten over uten mat fra han var 7 uker og fram til 1 mnd siden. Var luksus det, å få sove hele natta. Vurderer å begynne med grøt, kanskje får jeg nettene tilbake....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...