Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Hvor mye lar dere de små se på TV? Gutten min på snart 2 elsker disse uskyldige Lindgrenfilmene, ikke bråk og ståk. Får likevel dårlig samvittighet om jeg lar han se på TV. Av og til er det veldig godt, siden jeg er skikkelig gravid og trøtt...kanskje derfor jeg får dårli samv.... Setter sjelden på midt på dagen, men om morgenen litt norn ganger og barne tv-tid...
Babykilo Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Kjenner litt på det samme, men han får ikke se så mye. Han er 21 mnd og ser Lokomotivet Thomas en gang om dagen, ca 15 min. Og barne-tv. Problem oppstår vel hvis de ikke får noen annen stimulering, hvis de ikke er ute og leker etc.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Skjønner ikke hvorfor du har dårlig samv,du lar han vel ikke sitte foran skjermen hele dagen?Min elsker tubby og ser på det.setter seg også godt til rette når storesøster ser barnetv.Jeg hAR ikke dårlig samv,og føler meg langt i fra som en dårlig mor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå