Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Sambo reiste på fest igår, og fant ut å sove over der..Greit det tror jeg..For han måttet ta båt over hvis ikke.. Men hadde drukket en del, og de festene der er ganske ville..Myyyyye drikking.. Så jeg likte egentlig ikke så godt at han sku sove over på festen=/Vet jo alldri hvilken folk som sover der.... Hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Jeg synes man skal dra hjem når det stenger på byen, ikke etterpåfest. Sove over synes jeg ikke noe om.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Hadde heller ikke likt det og skjønner hva du mener!! Hadde han likt at du gjorde det? Men samtidig er det greit å ikke få de hjem drita oxo da blir ihvertfall jeg irr.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 ja det mener jeg og..Syns ikke noe om å sove over på fest, iallefall ikke uten hverandre! Men syns dere jeg blir "slem" hvis jeg ringer nå og hører når han kommer hjem?
woo-woo Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Jeg synes det er helt fint om sambo sover over hos kompiser når han er på fest. Vil ikke ha han inn på soverommet vårt dritafull når lillegutt er der av prinsipp sak. Har liten leilighet, så har ikke et annnet rom han kan sove på heller.. kan sove på stua da men... Jeg stoler 100% på sambo og vet at kameratene hans tar vare på han hvis han blir for full.
Gunda Gråtass Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Enig med de fleste andre her; Synes også at man skal dra seg hjem etter fest!!!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 i fjor sommer var sambo på fest, mens jeg var hjemme med 3 åring og 2 mnd baby. Han sov der han var og det syntes jeg var helt greit for ellers hadde det kosta 3000kr i taxi, og jeg var lite interessert i å stå opp med to små midt på natta for å hente.....
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 ja det er jo greit, men hva er da vitsen å være borte halve dagen, og ikke gidde ta telefonen?
veg(etari)aner Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 Hehe! Høres ut som han har gjort noe han vet han ikke hadde lov til. Han tar ikke telefonen fordi han er redd. Muligheter: 1: han har vært utro 2: han brukt dop og har en kraftig hangover 3: han er drit lei av deg og sitter og spyr ut dritt om deg ("hun jævla masekjerringa") til kompisene sine hver gang du ringer. ..eller kanskje han bare ikke har våknet ennå. Noen ganger er jeg veldig glad jeg er alenemor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå