Gå til innhold

Noen som har erfaring med mutsy?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har Mutsy 4 rider med Joeybag. Jeg er fornøyd, men nå er også dette den eneste vogna jeg har hatt. Synes andre vogner ofte er store og klumpete i forhold.

Vognen er fin og lett å trille både i byen og på skogsvei. Når man blir vant til "slangehjulene" som jeg kaller det er det lett å komme frem overalt. Eneste ulempen kan være at bagen er ganske vond å bære. Ser mer praktisk ut med de vognene som har sånn liten mykbag inni. Da kan man jo nesten bære bagen som en håndveske, noe som definitivt ikke går med Joeybagen.

Annonse

Jeg bor i Skotland og har hatt masse vogner til min datter som naa er 3.

Bertini,

Quinny Freestyle gammel og ny stil

Quinny Formula

Qinny Fashion

Baby Smart

Emmaljunga Cerox

Gesslein

Mutsy

Saa tror gjerne at jeg kan gi litt raad i forhold til min erfaring.

Vogna er utrolig god og trille, jeg likte styre mekanismen utrolig godt. Det var god fjaering osv.

Men vognen varte ikke lenge hos meg pga at

a) sittedel maate tas av understellet hver gang vognen skulle i bilen slik at jeg maatte ta av understellet, legge det paa bakken, legge sammen understellet legge det i bilen og deretter understellet. Pga at de er seperat saa tar de stor plass i bilen.

B) Handlekurv, kan ikke brukes til saa veldig masse og det ble et problem naar jeg var ute og handlet.

c) Det var ikke saa lett aa justere fot stotte og rygg.

d) Sittedelen er relativt liten slik at det ikke tar lang tid for at barnets hode tar i kalasjen.

Men utenom de punktene saa var det en fantastisk vogn. Hadde den hatt storre handlekurv og kunne jeg slaatt den sammen uten alt det styret som fulgte med hadde jeg nok ikke solgt den.

Takk for svar.Sittedelen må jo ikke tas av hver gang. Vogna blir jo nesten helt flat sammenlagt med sittedelen hengende på. Babybaggen kan også henge på når man slår vogna sammen.Har hatt quinny freestyle comfort til forrigemann og trodde ikke sittedelen på denne var noe større enn på mutsy sin. Er den det? Men jeg lurer på om mutsyen er "stiv" å trille ettersom det ikke er noen fjæring i understellet. Rister det veldig for barnet?

De heter at vognen ikke skal slaas sammen med sittedel paa. Jeg gjorde dette et par ganger og resultatet var at hektenen som du setter sittedelen paa ble skjeve. Naar jeg i ettertid satte sittedelen paa so festet den seg ikke skikkelig paa den ene siden. Saa jeg anbefaler at du er forsiktig og forsikrer at dette ikke skjer. Den satt fast men det gjorde meg litt urolig.

Sittedelen er faktisk litt mindre enn Quinny sin sittedel. Ikke mye, men litt. Spesielt hoyden paa ryggen.

Jeg snakket med en butikk i Stavanger som solgte Mutsy og de slutted og selge pga mye reklamasjon. Mothercare i UK sluttet aa selge Mutsy pga at de hadde problemer med leveranse.

I forhold til aa trille - jeg kan ikke klage i det hele tatt. Det er en av de beste vognene jeg har trillet. Den er minst like god some Emmaljunga Cerox og styringen er helt topp. Saa det er en ting du ikke trenger aa uroe deg for. Den virker utrolig behagelig for barnet og av en eller annen grunn, maaten de har designet understellet gir det utrolig god fjaering.

E

Tusen takk for tipset! Greit å vite at jeg må ta av sittedelen før jeg slår vogna sammen. Hadde jo vært kjedelig om vogna ble ødelagt pga dette. godt å høre at vogna er god å trille, har lurt litt på det, siden jeg ikke har prøvd den ute enda. En ting til jeg lurer på... Går det ann å legge ryggen helt flat? Får isåfall ikke det til, det blir litt skrått...

Hei!

Jeg har Mutsy, husker ikke hvilken modell tror det er den Mette Marit hadde! Jeg vil gjerne selge baby-bagen som er beige og blå inni med stellevæske. Pent brukt!

Jeg kjøpte vognen for jeg syntes den var kuleste barnevogna, og ikke så mange som hadde den. Har vært fornøyd, hendig og lett å ha med. Har stor bil så har ikke måttet demontere for inn og ut av bil heller. Eneste jeg ikke har vært så fornøyd med er at den kan være litt liten i forhold til andre barnevogner!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...