gladmage Skrevet 15. mars 2008 #1 Skrevet 15. mars 2008 Var på ul i går 34 fullgåtte uker. Guttene har det bare bra. Tv 1 var faktisk stor nok til å være i uke 35 (ca 2,5 kg) i et enlingsvangerskap og tv 2 var 2,2 kg og fulgte sin kurve fint. Store og fine til å være tvillinger fikk jeg beskjed om. (må jo skrytte litt )! ) Ellers så blir det ks som planlagt,de var det tryggeste i min situasjon og da er jo saken klar. Fikk beskjed om å krysse beina og ta det med ro da livmorhalsen hadde minket 2 cm på 14 dager så nå er det slutt på levering og henting i barnehage og bare små turer på butikken uten å bære noe. Det blir nok noen harde uker for min kjære men nå er vi snart i mål... God påske alle sammen!!!!!!!
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Det er jo ingenting som er bedre enn å vite at alt er bra og at de har vokst seg store og fine. All grunn til å være stolt Vet du noe mer om når keisersnitt vil settes igang? Ta godt vare på deg selv nå da frøken! God påske til deg og dine
gladmage Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2008 Hei Trude. Ks er satt til den 15 april. Da er jeg 38 +4. Tror selv att jeg ikke klarer å knipe igjen så lenge. Det er tross alt 3 gangen og de to første kom begge før termin. Da blir det i tilfelle haste ks, de stanser ikke fødselen når jeg er så langt kommet sa de i går. Blir nok ikke noen lange skiturer på meg i påsken.
trude_fikk_tvillinger_mai08 Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Det syntes jeg hørtes lenge ut - men tenk, innen en måned er du mamma igjen - til to små Best å holde seg unna skiene denne påsken ja Prøv å kos deg som best du kan og slapp masse av! Gleder meg til å høre hvordan det går fremover!
moden mamma Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Så flott å høre at gutta har blitt så store!! Veldig beroligende... Antar vi ikke ser deg igjen før du har fått gutta hjem - vi er veldig spente på hvordan det går med deg, du må holde oss oppdatert! Lykke, lykke til i alt som står forran deg - og en riktig god påske! Påska blir ikke på ski for meg heller - ikke snakk om... det tør jeg bare ikke!
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 16. mars 2008 #6 Skrevet 16. mars 2008 Herlig at alt var bra på ul og at gutta vokser perfekt! Nå må du bare ta det rolig og la mannen din gjøre jobben. Gjetter at det kan bli litt vanskelig, vi har ju litt vanskelig å bare la ting være Trist at vi sannsynligvis ikke får møtt deg igjen etter påske, men vi skal tenke på deg og se frem til treff i sommer Lykke til med å ta det rolig og ha en riktig fin påske! Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå