Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #1 Del Skrevet 15. mars 2008 Fant dette diktet på facebook, og måtte gråte..5 år siden min mamma døde.. KJÆRE MAMMA- Jeg var lykkelig som liten -hadde en fantastisk mor. Livet var så enkelt da -ingen bekymring på denne jord. Verdens beste mamma var du -så god og trygg og varm. Aldri sinna eller sur -alltid en plass på ditt fang. Ingen i denne verden har hatt en bedre mor enn oss. Du stilte opp og passet på -livets motgang til tross. Takk for at jeg var så heldig å ha en mamma som deg. -God, Trygg og Kjærlig, -ingen kan erstatte deg. Nå er ikke livet like enkelt -jeg har ingen mamma lenger. Jeg savner deg mer enn ord kan beskrive -en siste klem er dét jeg trenger Det er tungt å leve alene. -jeg savner ditt gode smil. Livet er vondt uten deg, mamma -om det finnes ingen tvil. Takk for alt du har gitt meg -kjærlighet, omsorg og godhet. Hver gang jeg tenker på deg blir hjertet mitt fylt av ro... -for jeg vet at jeg har vært elsket av den beste mamma på jord. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137154210-nydelig-dikt-til-dere-andre-som-har-mistet-mammaene-deres-i-ung-alder/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå