Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Andre med gravidmage som desverre har en del fett som henger under/nederst på magen.. Usj... er så styyyggt!! Syns det er flaut å vise magen min:( Er 33uker:)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Ja desverre... Er ikke noe stolt over magen min. Er i uke 27 nå....Tror jeg ser mer fet enn gravid ut.
*gullungen med okt spire* Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 jeg kommer nokk til å få det etter hvert siden jeg har mye igjen fra forgje svangerskap men jeg er bare 9 uker nå...hvor mye veier dere??jeg veier 122kg
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Jepp, jeg kjenner meg igjen.. er i uke 24. Har fin mage på toppen. Mens resten henger. Har ca gått opp 5 kg fram til nå. Så det er litt kjipt..
Håperpåønskebaby Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Har sett folk som anbefaler mamma-strømpebukse for å "stramme opp" magen og gjøre den fastere og rundere. Kanskje verdt å prøve?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Jeg har hatt det sånn i begge mine første svangerskap, og det blir vel ikke noe bedre nå. Magen har vokst til nå, men det ser bare ut som jeg har en diger bilring nederst
2SmåTroll Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 da burde du se min Hadde en vektnedgang på 50 kg før jeg ble gravid nå, og det vil jo si at jeg fikk en rimelig hengemage og en del løs hud. (dette skal bort så fort jeg får mulighet til det ja) Men den blir jo bare verre og verre nå som magen blir større.. Nå henger den skikkelig og det klasker når jeg går uten klær.. føler meg ikke akkuart sexy nei. Men heldighvis så vet de fleste leger og kjente om dette her da.. Så jeg biter bare i det når jeg er på kontroller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå