Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Hun er ikke "flink" til å ligge alene, verken med leker å se på, eller mamma eller pappa og prate med. Gjør det jo litt, men ikke mye. Smokken har hun stort sett i munnen hele tiden, bortsett fra når hun er blid, og pludrer, eller blir båret. Hvordan er deres småttiser?
rigmora :-Oline-: Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 `lisja mi på 2 mnd vil heller ikkje ligge aleine bare når ho er trøtt. smokken lika ho godt, men e veldig flink til å spytte den ut, begynne å sutre slik at mamma må putte den i heile tida:) ho lika godt rangla si, so den får ho sjå på ofte:)
--{--{-@solstråle Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 jeg fikk høre med div oldeforeldre og besteforeldre at gullet ikke måtte bli bært rundt for mye for da kunne de bli "bortkjemt" hehe...det tok jeg med ei klype salt da... men fra hun bare var noen uker gammel lærte hun fort å ligge på babygymmen å leke litt.. hun likte godt å sitte i vippestolen sin også! Jeg tok med meg vippestolen på badet, på kjøkkenet og når jeg vasket osv, så hun fikk se seg litt rundt og på meg:) Mannen min er mye borte så jeg er mye alene, så det var ganske greitt at hun etter hvert kunne underholde seg selv da. Smokk sluttet hun med av seg selv, hun fann ut at tommelen var kosligere hehe.. Men prlv deg litt frem med leker og babygym, spesiellt leker med tydlige ansikt (øyne, nese , munn ) liker de små å titte på. Jenta mi liker kjempegodt å se seg selv i speilet også!! Kanskje du kan legge henne ned oftere, ikke ta hun med en gang hun begynner å sutre, gi henne litt tid:) (nå mener jeg ikke at hun skal ligge å gråte) Det er koslig for de små å bli bært rundt på, det føles trygt og godt å være med mamma og pappa:)Men prøv deg frem litt, og vær tolmodig:) Håper dette var noen tips!! Sorry viss innlegget kanskje var litt langt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå