Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sover deres unger på dagen ennå?og sover de da godt om natta når de sover på dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover på dagen enda ja,men max 1 time. Han begynte å våkne i 4-5 tida om natta så jeg begynte å vekke ham etter en timestid (før sov han 2-3 timer). Om natta sover han fra ca 19-20 til ca 6.30-8. Han går ikke i bhg, regner med han hadde trengt mere søvn på dagtid da...

Skrevet

ikke sommer, men vår. - april.

sover godt om dagen og som en sten om natta..... sover også lenge innimellom (0900=

Skrevet

datteren min er født mai 06. hun sover enda på dagen. i det siste har hun sovet 3 timer på dagen.. men det er kun når hun er hjemme. i barnehagen sover hun 1-1.5 time.. lurer på om de vekker henne der kanskje...pga at de skal spise lunsj etterpå.... merker at hvis hun ikke har sovet mer enn en time i barnehagen så er hun vedig sutrete på kvelden..

hun legger seg i 19-20 tiden. litt forskjellig.. men nå fortiden vil hun legge seg til 19 tiden... så sover hun til 6- 7 tiden

Skrevet

Pjokken er født i juli -06.Sover ca.2,5-3 timer på dagtid.Legger seg ca 19.30-20.00.Sover til 7-8 på morgenen.Arvet sovehjertet til sin far ;)

Skrevet

Gutten min sover 2 timer i barnehagen. Sover fra kl. 19.30-20 til 6-7 tida om morgenen. Født mai -06.

Skrevet

Min er født i august og sover fortsatt ca. 2 timer daglig. Sover fra 19-06 på natta.

Skrevet

Min er født i juli -06.

Han sover 1,5-3 timer på dagtid.

Legger seg rundt halv sju på kvelden,og sover til 7-7.30 om morran.

Skrevet

September her, sover ca 1time om dagen og fra halv åtte/åtte til halv åtte/åtte :)

Skrevet

Min sover 2,5 timer på dagen og sover fra halv 8 på kvelden til halv 7 om morgenen. Han går i barnehage.(født juli 2006) Men min 3åring sover også på dagtid ca 3 kvarter. hvis ikke er hele ettermidagen øderlakt.

Skrevet

Snuppa er født august 06, og jeg merker nå at hun ikke må sove for lenge på dagen da hun våkner uhyre tidlig om morgenen.

Maks halvannen time på dagen, men hun er fremdeles avhengig av en lur.

Skrevet

Ja, han søv på dagen ennå, 1-2 timer. Det må han, ellers blir han forferdelig trøtt og sliten og søv dårlig på natta. Så han søv i alle fall bedre om natta om han har fått en time eller to på dagen.

Skrevet

En times tid, av og til dropper hun den.

Sover 12 timer om natta - 20-08

Skrevet

Hun sover fortsatt på dagtid ja, ca 1 1/2 time. Vanligvis mellom kl 12-14. Og hun sover veldig godt på natta. Legger seg kl 1900 og sover til ca kl 0700. Hun er veldig aktiv altså så hun brenner nok mye energi i løpet av dagen.

Skrevet

Jeg har en liten født i august. Han sover ca en time på dagtid og sover nokså bra en periode nå på natta. Men nå er han syk igjen så nå blir det vel bare tull igjen *sukk*

Skrevet

Min født i juli 06

sluttet å sove middag da hun var 1,5 år

sover ca fra kl 20 til kl 08

men av og til sover ikke bra ieller våkner tidligere da vil hun sove middag litt

kaskje en time

Skrevet

Isabella ble født i juli 06 og hun sover 1-2 timer om dagen fra 11-12 tiden. Hun sover fra 19-07 om natta. Da blir hun vekket. Drøyer gjerne til 8-9 i helgene ... (heldigvis .. hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...