HegeAE Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Driver å ser på ein del vogner no til tross for at eg ikkje er så langt på veg enno. Simo skal jo vere bra, men kombivognene ser småe ut. Eg har ei Simo Champion Sportstrille frå før av, så eigentleg trenger eg ikkje noko sportvogn. Ved første fødsel fekk eg ei brukt vogn som ikkje var noko stor i det heile tatt. Måtte over i sporsvogndelen når dattera mi var 3-4 mnd. Kjøpte ny vogn når ho var 1 år.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Du kan jo eventuelt se etter en ren bagvogn på finn. Ellers er det vel simo duo, emmaljunga monial/edge/ smart som har god plass.
førstegangs*mamma Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 fikk plass til voksiposen i simo kombi, men det er klart bedre plass i en duo bag. og enda bedre i en ren bag vogn. både, simo, brio og emmaljunga har plass til voksipose. brukte mest brio happy og der var plass til voksipose. bare styr unna sånne bittesmå som f.eks. quinny.
HegeAE Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2008 Takker for svar.... da veit eg kva eg skal sjå etter. invisterer ikkje i ny kjørepose når eg har...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Hvis du ikke trenger sportsvogn ville jeg uten tvil gått for en ren bagvogn. Den er det god plass til voksien i også!!!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Og ja, hvis du ikke vil blakke deg helt er Basson et godt valg. Den er like stor som emmaljunga og simo duo/bag. Med mindre du velger den som heter balder (den er over 90 cm lang) men den må nok bestilles via noen som fører Basson, evnt kjøpe direkte fra danmark. Jeg har en basson roma og er knall fornøyd med den, har brukt den til 2 barn alt uten at jeg kan sette fingeren på noe.
Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 16. mars 2008 #7 Skrevet 16. mars 2008 Noen som vet om det er plass til en voksipose i en emmaljunga cerox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå