hallita Skrevet 14. mars 2008 #1 Del Skrevet 14. mars 2008 det er helt normalt å miste enn del hår når mann ammer, så ikke få panikk viss det tetter seg til i sluken i dysjen... pga av alle hormonsvingingene i kroppen etter enn graviditet og amming vil en etter en stund begynne å miste hår, men fortvil ikke, det finst mange gode råd, og håret vokser ut igjen etter en stund... man kan forebygge håravfall med å ta b-vitaminer, dette er vell det best midlet som "behandler" håret fra innsiden av.. det finnest og mange gode frisørprodukter som er laga for å motvirke håravfall. sunt kosthold og trening er også viktigt for både hud å hår, men eg trur eg snakke for alle oss med herlige små krabater, at hverdagen har vell aldri hvert mer aktiv enn det den er pr i dag, og travlere skal den bli;) for de som synest håret er flatt og "dødt" vil eg anbefale å kjøpe en god volum shampo og balsam for å få tilbake "luften" og spensten i håret. ta gjerne kontakt med frisøren din og spørr hva de mener du bør gjøre med håret ditt. kanskje det kan hjelpe med en klipp, håret vil faktisk virke både friskere og tykkere med en god klipp:) litt velvære i den ellers så travle dagen er absolutt fortjent!!!! stress og stram hodebunn er og med på å påvirke hårtapet, en deilig hodebunnsmasassje hos frisøren din er med på å mjuke opp både sjel og hodebunn:) men husk at all behandling av hud og hår tar litt tid før mann ser resultater, så ha tålmodighet jenter;) mvh frisørmammaen;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137153055-tips-mot-h%C3%A5rtap-ved-amming/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
petitmoi :-) Skrevet 16. mars 2008 #2 Del Skrevet 16. mars 2008 Takk :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137153055-tips-mot-h%C3%A5rtap-ved-amming/#findComment-137167412 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå