haum Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Står mellon et valg her på vogner. Har veldig lyst på simo duovogn, men har en basson duovogn på hånd nå. Hva bør jeg velge?? Må bestemme meg fort. Noen som kan hjelpe litt!!!
Blopp1 Skrevet 15. mars 2008 #2 Skrevet 15. mars 2008 Jeg har ingen av de vognene selv,men 2 av de jeg er i barselgruppe med har simo duovogn...............og de er knall-fornøyde;-) !!!!! Jeg har selv simo kombivogn,men hvis vi skal ha flere barn,så blir jeg og kjøpe simo duo!!! Jeg har ei basson trille,og den er veeeeeeldig stiv å trille:-( ! Men duo-vogna til basson trenger jo IKKE være det da.............
Loddengaard Skrevet 15. mars 2008 #3 Skrevet 15. mars 2008 Så godt å høre....Vi har akkurat vært ute og handlet simo duovogn (fjorårets modell) og fikk 1000 kr i avslag hos babyshop. Er kjempefornøyd med det. Nå gjenstår det bare å se om vogna lever opp til sitt rykte
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 16. mars 2008 #5 Skrevet 16. mars 2008 jeg har simo duo til jenta mi på 5 uker, og elsker vogna ) God fjæring, stor kurv under, stabil og gooood plass i bagen. Eneste minuset er at den er tung å løfte inn og ut av bilen, men det er en "filleting" for min del
allegodetingertre Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Ville helt klart valgt Simo duo, jeg. God kvalitet, lekkert design og god å trille. Vurderer den selv.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 hvis du er ute etter en god kvalitetsvogn,så går du for simo..
haum Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. mars 2008 Takk for flotte svar. Valget er gjort og vognen har vi om et par dager. Ble basson duovognen vi hadde for hånd, helt ny til en billig penge. Gleder meg til å prøve den ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå