Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står mellon et valg her på vogner. Har veldig lyst på simo duovogn, men har en basson duovogn på hånd nå. Hva bør jeg velge?? Må bestemme meg fort. Noen som kan hjelpe litt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen av de vognene selv,men 2 av de jeg er i barselgruppe med har simo duovogn...............og de er knall-fornøyde;-) !!!!! Jeg har selv simo kombivogn,men hvis vi skal ha flere barn,så blir jeg og kjøpe simo duo!!! Jeg har ei basson trille,og den er veeeeeeldig stiv å trille:-( ! Men duo-vogna til basson trenger jo IKKE være det da.............

Skrevet

Så godt å høre....Vi har akkurat vært ute og handlet simo duovogn (fjorårets modell) og fikk 1000 kr i avslag hos babyshop. Er kjempefornøyd med det. Nå gjenstår det bare å se om vogna lever opp til sitt rykte :D

Skrevet

ville tatt simoen jeg da=)

Skrevet

jeg har simo duo til jenta mi på 5 uker, og elsker vogna :o) God fjæring, stor kurv under, stabil og gooood plass i bagen. Eneste minuset er at den er tung å løfte inn og ut av bilen, men det er en "filleting" for min del :)

Skrevet

Ville helt klart valgt Simo duo, jeg. God kvalitet, lekkert design og god å trille. Vurderer den selv.

Skrevet

hvis du er ute etter en god kvalitetsvogn,så går du for simo..

Skrevet

Takk for flotte svar. Valget er gjort og vognen har vi om et par dager.

Ble basson duovognen vi hadde for hånd, helt ny til en billig penge. Gleder meg til å prøve den ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...