Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Når en baby på 5 uker har feber? Jeg har paracet for 0-4 mnd... skal man gi en sånn?? Hun spiser mindre enn ellers også... er redd for at hun ikke får i seg nok veske... Håper noen kan hjelpe!!
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Jeg vil ikke stresse deg men jeg synes du skal ringe legevakten. Spnne småttiser skal ikke ha feber. Ring du så får du hjelp. Husk å si at hun også spiser mindre.
hamsterpia Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Har hun høy feber da? Ville kanskje ringt legevakten og hørt der, så får du ihvertfall svar fra noen som er kompetente nok til å gi råd.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Har ikke tatt feberen enda... men hun sitter i bodyen og det rinner av nakken hennes omtrent... hun får mat akkurat no, (flaske av far) så skal sjekke feberen etterpå... kan oppdatere da...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 febermålern viste ikke mere enn 37,2 heldigvis..!! Men så rart at hun er så svett når hun kun ligger i body.. har nå byttet til ullbody i håp om at det blir bedre!! Takk for raskt svar jenter!!
Frukten og To små Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 høres ut som dårlig allmentilstand! har hun våte bleier? ring legevakten! feber er ikke så veldig vanlig på så små.. lykke til. bedringsklem til lille
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 ja, de er vel våte de bleiene... hun har roet seg litt nå etter mat, men måltidene i dag har vært en kamp... sutrete og kaster på hodet for så miste flaskesmokken for så å gråte!! og hun har vært mer sutrete enn vanlig!! takk for bedringsklem til den lille... ikke morsomt når skatten våre blir syke!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå