Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en baby på 5 uker har feber? Jeg har paracet for 0-4 mnd... skal man gi en sånn??

Hun spiser mindre enn ellers også... er redd for at hun ikke får i seg nok veske...

Håper noen kan hjelpe!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke stresse deg men jeg synes du skal ringe legevakten. Spnne småttiser skal ikke ha feber. Ring du så får du hjelp. Husk å si at hun også spiser mindre.

Skrevet

Har hun høy feber da? Ville kanskje ringt legevakten og hørt der, så får du ihvertfall svar fra noen som er kompetente nok til å gi råd.

Skrevet

Har ikke tatt feberen enda... men hun sitter i bodyen og det rinner av nakken hennes omtrent... hun får mat akkurat no, (flaske av far) så skal sjekke feberen etterpå... kan oppdatere da...

Skrevet

febermålern viste ikke mere enn 37,2 heldigvis..!! Men så rart at hun er så svett når hun kun ligger i body.. har nå byttet til ullbody i håp om at det blir bedre!!:) Takk for raskt svar jenter!!

Skrevet

høres ut som dårlig allmentilstand! har hun våte bleier?

ring legevakten!

feber er ikke så veldig vanlig på så små..

lykke til. bedringsklem til lille

Skrevet

ja, de er vel våte de bleiene... hun har roet seg litt nå etter mat, men måltidene i dag har vært en kamp... sutrete og kaster på hodet for så miste flaskesmokken for så å gråte!! og hun har vært mer sutrete enn vanlig!!

takk for bedringsklem til den lille... ikke morsomt når skatten våre blir syke!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...