Gå til innhold

"Den finast eg veit" av Hellbillies som solosang i kirken i et bryllup....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint eller harry?

Skrevet

Kan nok være fint hvis den som synger har den dialekten. Hvis ikke, så må jeg nok helle mot harry.

Skrevet

det er jeg sikker på blir knall fint!

det er jo en utrolig flott sang!! Kjempebra!

*ønske meg til mitt bryllup*

Skrevet

Fint! Den sangen er kjempefin og om det betyr noe for dere så er det da for pokker ikke harry. :D

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle det være harry?

Det er en av de nydeligste sangene jeg vet om, og hvis vi gifter oss noen gang vil vi garantert bruke den i bryllupet.

Skrevet

Har vært i et bryllup der sangen ble sunget solo, av en dame, og det var helt nydelig!! Får nesten en liten tåre i øyekroken når jeg tenker tilbake på det! Sangen er jo helt nydelig:-)

Skrevet

den er fin den .. men er ikke noe jeg hadde villet hatt i et bryllup ..The rose er jo fin ;-))

Skrevet

Syns sangen er kjempefin og ikke standard kjedelig.

Det viktigste er jo at det er en sang for dere,eller blir det feil å velge noe annety.

Skrevet

The Rose er jo beyond harry å ha i bryllup! *grøss*

Skrevet

ååå, den er så fin!

ikke harry synes jeg, bare fint, tror jeg hadde begynt å grine :-)

Skrevet

haha jau, her er jeg enig med deg. *grøss*

Skrevet

*forklare litt mer* Altså ikke harry pga av sangen, for den er fin, men harry fordi det høres rart ut når folk synger på en dialekt de ikke behersker. Blir litt gebrokkent og rart.

Skrevet

ahh.. ja det er jeg enig i. :D

Skrevet

Takk for svar, ladies :-)

Vi ender nok opp med den. Kom bare til å tenke på at det kommer en del urbane folk - hehe ;-) Men det er vår dag, og da blir det slik vi vil :-)

Skrevet

Den hadde vi i vårt bryllup.

En av mine beste venner spilte og sang den for oss.

Han er ikke fra Ål, men om du velger noen som KAN synge så klarer de den dialekten fint... er ikke den vanskeligste ...

Vi brukte den forresten både som solosang i kirken og som bryllupsvals...

Skrevet

Oki :-) En kvinnelig kollega av meg skal synge den. Har heller ikke ål-dialekt, men hun er sabla flink, så tror det blir bra :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...