Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste dagene vært øm og hatt vondt i underlivet. Føles nesten som jeg har falt ned på stanga på en guttesykkel. Vondt hvis jeg sitter for lenge og snur meg i senga. Enkelte ganger følger jeg trykk ned mot underlivet og begynner å bli litt engstelig. Håper det er noen som kan si noe om dette.

Fortsetter under...

jeg har periodevis hatt slike smerter som du beskriver med å ha ramla på stanga på en sykkel. rimelig grusomt. men da har det skyldes at bekkenet har kommet litt i skjevstilling forover. da strammer det også gjerne litt på baksiden av øverste del av lårene. liksom overgangen mellom lår og rumpe. eneste løsning for meg er å komme til kiropraktor å få det på plass.

når jeg snur meg i senga, vrir jeg meg ikke over på rygg for da går det ikke, da kjennes det ut som om noen stikker en diger kjøttkniv langt opp i dåsa på meg. så jeg går opp på albuene og knærne, og slipper meg ned på andre siden mens jeg prøver holde kroppen symmetrisk. (gubben er ikke fornøyd med det, for han våkner hver gang jeg snur meg he he.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...