ApriIbaby Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 jeg er veldig fornøyd med Babyline - deb gule svanemerkede. Ceridal er konge å smøre med om kvelden, men for fet til dagbruk utover som kuldekrem
*Rutletutt* Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 A-derma - er både til kropp og ansikt. Har nettopp begynt å bruke denne til sønnen min på 3 år. Den er kjempegod! Veldig lett å smøre ut og kladder ikke. Brukte a-creme før, men denne er så utrolig mye bedre!
Mamma'n til lillejenta Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 A-creme er bare helt fantastisk!
bente69;) Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 A-cream er helt super. Jeg vil anbefale deg å kjøpe SebaMed dusjolje. Ta et par dråper i hånden, skum den opp i hånden og vask snuppa de. Dusjoljen gjør huden fløyelsmyk, er ikke brukt for body lotion da. Bor du i nærheten av Sverige får du A-cream til ca halvpris (82 svenske betalte jeg sist)
bente69;) Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Tragisk trykkleif, A-crem heter den, kjøp den uten parfyme.
Fire småtroll Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 A-Derma Exomega! Helt super. Bruker den i mitt eget ansikt, på tørre kinn og der det ellers trengs. Laget for sensitiv tørr hud, trekker lett inn og blir ikke klissete eller blank. Den perfekte krem, kommer aldri til å bytte den ut! Brukte forresten A-Creme før, men A-Derma er 100ganger bedre synes jeg. Kjøpes på apotek.
BenedicteKS Skrevet 17. mars 2008 #9 Skrevet 17. mars 2008 Jeg vil helt klart anbefale A-Creme...det er den beste kremen...man får den både uten parfyme og med...best uten parfyme til barn selvsagt...men jeg bruker med parfyme til meg selv... det som er så bra er at alle kan bruke den...selv som kuldekrem. det er på salg nå hos allianse apotek...-30% så da er det rimeligere å kjøpe den der enn å reise til Sverige...kjøpte like gjerne 2 krukker når var der. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå