Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Vi er så vant til at begge jobber mye og har noen timer sammen hver dag, også koser vi oss i helgene. Nå er jo jeg hjemme når han drar og når han kommer hjem og vi ser hverandre mange flere timer i døgnet. Merker at vi trenger å være litt mer fra hverandre for å ha det bra - nå går vi hverandre litt på nervene.. Ikke noe krise asså, men nok til at jeg tar en 2-dagers påskeferie hos familien nå.. hehe.. flere som har det som oss? Og hvordan skal det gå når vi blir pensjonister:)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Ja, blir ganske lei innimellom, og begynner å irritere meg over uvesentligheter. Vi er jo slitne begge to, krevende dette, så naturlig tenker jeg, og ikke noen krise. Han må reise litt i jobben, og da får vi litt pause. Tror vi har godt av det, så kos deg for deg selv.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 ja, jeg synes synd på sambo som alltid har meg hjemme egentlig. Jeg får jo masse tid alene, mens han er aldri alene hjemme.. Ender med at han sitter opp ei stund etter at jeg har lagt meg da.. så det er kjedelig.. men så sovner jeg straks hodet treffer puta og da så jeg skjønner ham godt!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 kunne sikkert trengt en pause innimellom. men jeg føler vel heller at vi er for lite sammen, tatt i bertaktning at han ikke jobber (uføre), og jeg jobber litt da, 15 timer i uka. resten burde man jo tro at kunne fordeles på oss og babyen, og litt familie og venner. men syns han bruker litt for mye tid på dataen... det blir et irritasjonsmoment for meg, og det gjør at jeg lett blir sur, som igjen fører til krangler... det går vel an å være litt mer sammen syns jeg... kanskje jeg som har et stort behov for å være sammen med han, mens han klarer seg med mindre... uansett blir det slitsomt... men som sagt, kunne kanskje gjort seg med en slags minipause, så han kunne rukket å savna meg, så han ville funnet på mer ting med meg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå