Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Har fått 1 valget vårt på barnehage og det er jo supert. MEN - vi søkte om plass fra 1.september og fått plass fra 1 april og må da betale fra april. Det er jo helt sykt!!! Skal det være sånn??? Noen som har peiling?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Ring og sjekk. Snakk med styrer i bhg. eller noen på bhg.kontoret! Hørtes fryktelig merkelig ut..
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 ja og det blir sikkert kjempeenkelt nå som det er påske og det er svarfrist den 17.........
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 De ALLER ALLER fleste barnehager er åpne mandag og tirsdag og halv dag på onsdag. Jeg bare svarte på spm, er da ikke noe vits i å være frekk..? Jobber selv i bhg, og om ikke styrer er der på mandag og kan svare deg skal det være en der som har mulighet til å sjekke dette for deg. For faen.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Nei kjære deg, det var ikke meningen å være frekk. Ble bare litt oppgitt her. Regner bare med at det ikke er så lett å få tak i folk på mandag, samme dag som svarfristen. Verken i barnehagen eller i kommunen. Men jeg håper det ordner seg. Er jo veldig kjedelig å måtte betale 6 mnd før vi begynner der. Bruker heller de pengene på noe annet!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Skjønner deg godt, men ring bhg på mandag. Vi har fått tonnevis med henvendelser etter at svarbrevene gikk ut, og selv om den som tar tlf (ofte meg selv) ikke har nubbkjangs til å svare deg, så skal det være en tilstede som kan gjøre et, styrer eller stedfortreder. Gratulerer med plass og lykke til! (unnskyld banningen, du hørtes bare så nebbete ut i sta, men skjønner at du er oppgitt:-))
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Tusen takk! Og jeg skjønner banningen, jeg leste svaret en gang til og du har helt rett Hehe. Men råder du meg til å takke ja til plassen? For hvis jeg ikke gjør det mister jeg jo de andre valgene mine... For det er jo litt teit å skulle betale i mange mnd før en begynner, det er jo kommunal bhg og greier...
Kosel Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Her i kommunen veit jeg flere bhg som sier at om en søker plass midt i året (altså at barnet skal starte midt i året ) så får man den ikke. Og anbefaler folk å betale ekstra mnd. Er full dekning, men kun fra starten (om dere skjønner) Så kjenner flere som kommer til å betale for mnd hvor barnet ikke skal være i bhg for å få plassen...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 ta plassen og søk om permisjon frem til du trenger den kanskje du slipper og betale for den da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå