Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Dag 10 etter vaksinen forandret gojenta (16 mnd) seg, mye sutring, elendig nattesøvn OG skal ikke ha noe særlig mat. Fra å spise godt er det bare småplukking som gjelder, og nå er straks dag 11 også over. Samme greiene i dag også. Begynner å bli fustert, har ikke opplevd sterke reaksjoner i forbindelse med vaksine før...Noen der ute som har opplevd det samme med sine småtroll ?
CiljaS Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Heisann! I følge helsesøster er det ikke unromalt at de får en reaksjon på mmr vaksinen 1-2 uker etterpå i form av slapphet, lett feber og utslett som minner om meslinger. Så det kan nok hende jenta di føler seg litt dårlig og da synker jo matlysten en del. Du kan jo vurdere å gi paracet om du ikke får i henne noen ting. Går nok over snart! Sønnen min fikk vaskinen forleden så jeg stålstetter meg for neste uke. Huff, ikke lett når de små er i dårlig form selv om det ikke er farlig.
Honningmelon Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Noen reagerer på den vaksina 10-14 dager etter de fikk den. Noen får feber også, men kan nok også som jenta di bare bli sur :-) Har hun feber forresten? Jeg er sikker på at dette kommer til å gå over i løpet av få dager.
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2008 1000 takk for beroligende svar begge to , ja hun har hatt lett feber i natt så da fikk hun en pinex stikkpille..og litt utslett i ansikt / hals har hun også fakisk men det er så lite så tror nok det bare er bivirkning av vaksine og ikke noe nytt/ alvorlig sykdom :-) Hun er akkurat som en liten tennplugg, full eksplosjon med en gang !
Honningmelon Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Da høres det helt ut som om en reaksjon på vaksina, og at det er derfor hun er sur og ikke vil ha mat. Ikke bekymre deg du, det går over i løpet av kort tid :-)
Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2008 Ja håper det :-) Hun har aldri hatt sååååå dårlige perioder med mat, så derfor litt extra bekymret...men det er sånn det er å være mamma ...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå