Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 forslag til dåpsgave til gutt, utenom sølv og bøker????
Impulsiw Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Du kan åpne en sparekonto med en sum penger på.... forsikre barnet ett år (3 av 10 barn er ikke forsikret)...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Speiderkniv - en kjekk liten kniv som han kan leke Emil i Lønneberget med når han blir en 5-6 år gammel :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 vi har spleisa på ny sportsvogn med besteforeldrene mine, fra besteforeldrene hans får han duplo han kan leke med i mange år framover. han får nytt bilsete fra ene bestemora og oldemora. fra resten vet jeg ikke. vet at besteforeldrene mine i tillegg har kjøpt barnebibel (IKKE noe jeg ville at de skulle kjøpe men..,) og sangbok. men som en annnen har svart her, opprette en konto, sette inn penger litt nå og da, og la han få bruke pengene til sertifikat eller bil/moped osv. ellers syns jeg det ville vært kjekt om guttungen fikk noe han faktisk trengte, f.eks. vippestol, tripp-trappstol, babybjørn/bæresjal osv. hvis ikke man har det fra før. setter mye mer pris på ting man kan bruke,istedet for teite sølvting som bare støver bort på hylla.
Mazza** Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Vi ønsket oss mansjettknapper, slipsnål og kniv til gutten vår. Altså i voksenstørrelse....er ikke veldig tilhenger av sånne tradisjonelle dåpsting...så det ble bytta endel her ja...har nok å tørke støv av fra før vi Men vi har tatt vare på endel sånne ting også selvfølgelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå