Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 jeg vurderer å legge min 1 mnd gamle sønn på eget rom... han sover mye bedre når han er alene på rommet på dagen. noen som har noen meninger/erfaringer? Gjerne mange svar
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Vi la gutten vår inn på eget rom da han var 6 uker, og hele familien fikk en mye bedre nattesøvn! Han har sovet hele natta siden han var 4 mnd gammel. Jeg ammer ikke, og da tror jeg det er lettere å legge dem tidlig på eget rom.....
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 jeg ammer ikke jeg heller Han er jo liten, men jeg tror at alle vil sove bedre. Tusen takk for svar HI
Impulsiw Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Har min på soverommet ved siden av senga vår. Synes det er tryggest for vår del....
emlyn Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Mine har ligget på eget rom fra dag 1 (visste ikke at det var så uvanlig før de var mange måneder...). Men jeg sov inne hos dem i begynnelsen. Synes det er uproblematisk. Har en seng der inne som jeg sover i hvis det er noe spesielt. Faktisk synes jeg det er deilig å sove på forskjellige rom. Merker de gangene jeg sover inne hos dem, at jeg ikke har sovet like godt. Akkurat som om jeg ligger på "ank". Jeg nattammet begge til de var 5 mnd, nå nattammer jeg bare den ene. Rommene er vegg i vegg med dørene åpne, så jeg hører dem uten babycall.
maria isabell Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 jenta mi er 13 mnd og prøver å legge henne på eget rom,hun er nok klar for det,men mamma kvir seg litt...vi holder iallefall på å lage til rommet hennar nå, så da flytter hu snart,syntes det er greit å vente til de er 1 år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå