Snart mamma! :) Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Vi har fra før 3 barn som heter Aslak, Iver og Maja. Hva syns dere den fjerde bør hete? Vi vet ikke kjønn sikkert enda, men jeg har veldig jentefølelse=) På forhånd takk.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Siden de tre andre har sin egen bokstav, burde også den fjerde få dette!! Foreslår: Sigrid Synnøve Sverre Sturle
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Dersom en gutt, hva med: Jesper Ruben Tage
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Så flotte navn dere har på barna deres! :-) Jeg foreslår: Ragnhild, Rita eller Julia, Henrik og Vebjørn! Eller: Sofie Sigrid Susanne Sonja Sylvi Kristin Kristine/a Tina Ingrid Ingvild Ella Lilly Lotte Lovise Jenny Henning Erik Einar Jomar Runar Roar Heljar Kristian Sverre Steven Jørgen Ove Olav
Snart mamma! :) Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2008 Takk for all hjelp =) Bestemoren ringte akkurat og foreslo Annikka, jeg syns det var litt fint, men det blir litt dumt med tanke på at vi ville gi barna hver sin bokstav. Ellers liker jeg Ingvild utrolig godt, men siden jeg selv heter Ingrid blir kanskje det litt for likt? Jeg står egentlig helt stille når det kommer til guttenavn. Jeg har tenkt på Elling, et navn mannen min elsker, hva syns dere om det? Fortsett å komme med forslag =)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Jeg liker både Ingvild og Elling, syns ikke det betyr noe at navnet kan minne litt om ditt eget!:-) Liker også godt Birk.
Vannmann35 Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Elling er koselig! Ellers, hva med: Erling Eirik Emrik Petter Olai Pia Stine Olea Tilda Hilda
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 I denne navnerekken syns jeg disse passer godt inn: Jente: Inga (finfin oppkalling etter Ingrid) Alma Liv Gutt: Even Jens
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #11 Skrevet 15. mars 2008 Elling er nydelig:) Hva med Ellinor til jente?
Anonym bruker Skrevet 17. mars 2008 #14 Skrevet 17. mars 2008 Odin Brage Erik Erlend Oda Anne astrid Ella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå