Gå til innhold

hjelp ang.gonl-f penn!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg skal begynne på gonal-f penn på søndag, har lest instruksjonene og alt, men det står ingenting om NÅR på dagen jeg skal ta! har lest her på siden noe om at det må være samme tid hver dag, stemmer det? og hva med nesesprayen (synarela), den skal jeg jo fortsette med, kan de taes samtidig? skulle jo ha ringt sykehuset hele uka, men bare utsatt det- krise da jeg glemte det i dag!

noen om kan hjelpe meg????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor hører du til hen? Jeg hører til riksen. Der fikk vi et ark som det stod hvilken dosering man skulle ha, og datoene de skulle tas. Det stod at sprøytene skulle tas til et fast klokkeslett +- 2 timer mellom kl 15 og 21. Jeg tok de kl. 18. Jeg gikk også på gonal.

Lykke til:-)

Skrevet

jeg hører til st.olav i trondheim. jeg har fått oversikt over doseringene og startdato, men ingenting ang klokkeslett. da tar jeg den også kl.18 på søndag, så kan jeg jo ringe på mandag. kan vel ikke bli feil det? både gruer og gleder meg til å begynne på sprøytene... fikk du sterke bivirkninger?

Skrevet

Hvis det ikke står noe, så ta de kl 18 du. Høres lurt ut:-)

Ingen særlige bivirkninger. Bare litt øm i magen og litt "tyngde" i magen.

Lykke til!!!!!

Skrevet

Hei

Jeg tilhører også St.Olavs og de ringer opp igjen hvis du legger igjen beskjed på svareren i helgene.

Jeg tok sprøytene på kvelden ved første uttak kl.19 og på morgenen ved andre uttak kl.10,tror ikke det har noe å si når på døgnet du tar de bare det er til samme tid hver dag.

Men du kan jo ringe opp og dobbelt sjekke så jeg ikke sier noe feil;o).

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...