Gå til innhold

når begynner permisjonen deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min begynner også 14. april, selv om terminen er 17.mai. Jeg skal ha ks 5. mai og er dessuten sykemeldt så går rett over fra sykepenger til foreldrepenger.. Gleder meg til de siste 3 ukene, da går det virkelig fort da!!!!!!!! =)

Annonse

25.april.. men regner ikke med det blir noe mer jobb her heller.. har nok fått bekkenløsning.. + at jeg har ei nærve liggende i klem i hofta som gjlr at beinet mitt døvner vekk av og til.. + at vi ikke har heis på jobb.. og løfte en unge på over 12 kg føler jeg ikke at jeg har lyst til nå den siste tida..

jeg og merker at motivasjonen til å jobbe er relativ laber... men merker samtidig at jeg må på jobb for jeg må liksom bli ferdig med det jeg har begynt på...;) men nun som skal overta for meg starter etter påske så da har jeg muligheten til å sette henne inn i litt forskjellig og i tillegg så blir det ikke så kritisk om jeg blir sykemeldt. har vært så hektisk på jobb nå i det siste... jeg har hatt full sykemelding denne uken... men har sittet hjemme med snuppa på snart to år som har hatt spy syken. så har jo ikke fått hvilt meg så mye da..ble syke meldt fordi jeg fikk så masse kynnere.. magen var konstant hard... ikke så lett å jobbe i barnehage da nei...

men skal prøve meg igjen på jobb på mandag..., så skal jeg ha fri til neste tirsdag... så får jeg se formen an da..;)

Annonse

Jeg går ut i permisjon 26 april.. Er sykemeldt 100prosent nå da.. Men er et mål å komme til permisjon, da kan det liksom skje når som helst:) Blir spennende.. har kjøpt oss leilighet og skal flytte 5mai så er myyye som skjer rundt termin gitt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...