Gå til innhold

når begynner permisjonen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har siste dag på jobb 11 april...gleder meg til å bli ferdig..;)

Skrevet

27 apil.. Men skal ikke jobbe noe før den tid uansett. Får svanhgerskapspenger...

Skrevet

23 april til meg, termin 14 mai :)

sykemeldt 100% med bekkenløsning da så kommer ikke tilbake i jobb før jeg føder nei...

Skrevet

Første dag i permisjon 14.april. Termin 5.mai... Men e sykemeldt pga bekkenløsning så ska ikke jobbe nå mer før permisjon.

Skrevet

Min begynner også 14. april, selv om terminen er 17.mai. Jeg skal ha ks 5. mai og er dessuten sykemeldt så går rett over fra sykepenger til foreldrepenger.. Gleder meg til de siste 3 ukene, da går det virkelig fort da!!!!!!!! =)

Skrevet

Den begynner 17.april. Er bare i jobb 40% nå, og får se hvordan formen er etter påske. Mulig jeg tar ut 100% sykemelding da, og fram til permisjonsdatoen.....

Skrevet

17. april starter permisjonen min. Må si det skal bli godt, motivasjonen er absolutt ikke på topp lenger, har liksom litt andre ting som sviver rundt oppe i hodet mitt!

Skrevet

25.april.. men regner ikke med det blir noe mer jobb her heller.. har nok fått bekkenløsning.. + at jeg har ei nærve liggende i klem i hofta som gjlr at beinet mitt døvner vekk av og til.. + at vi ikke har heis på jobb.. og løfte en unge på over 12 kg føler jeg ikke at jeg har lyst til nå den siste tida..

Skrevet

Jeg har siste dag på jobb 11 april. Er 50 % sykmeldt til over påske pga. høyt blodtrykk.

Skrevet

jeg og merker at motivasjonen til å jobbe er relativ laber... men merker samtidig at jeg må på jobb for jeg må liksom bli ferdig med det jeg har begynt på...;) men nun som skal overta for meg starter etter påske så da har jeg muligheten til å sette henne inn i litt forskjellig og i tillegg så blir det ikke så kritisk om jeg blir sykemeldt. har vært så hektisk på jobb nå i det siste... jeg har hatt full sykemelding denne uken... men har sittet hjemme med snuppa på snart to år som har hatt spy syken. så har jo ikke fått hvilt meg så mye da..ble syke meldt fordi jeg fikk så masse kynnere.. magen var konstant hard... ikke så lett å jobbe i barnehage da nei...

men skal prøve meg igjen på jobb på mandag..., så skal jeg ha fri til neste tirsdag... så får jeg se formen an da..;)

Skrevet

Tror eg går ud 1mai... Har termin 23mai, stemme d då..??

E sykemeldt så d har lite å si for mg egentli,...

Skrevet

Siste arbeidsdag er tirsdag 8 april:) Jippi, gleder meg, det betyr at det ikke er sååå lenge igjen til termin...

Skrevet

Kan ikke si siste arbeidsdag, siden jeg er sykemeldt, men jeg går "ut" i permisjon den 17 april, og har termin 4 mai! Gleder meg til å se hva det blir :)

Skrevet

Jeg går ut i permisjon 26 april.. Er sykemeldt 100prosent nå da.. Men er et mål å komme til permisjon, da kan det liksom skje når som helst:) Blir spennende.. har kjøpt oss leilighet og skal flytte 5mai så er myyye som skjer rundt termin gitt:)

Skrevet

Min siste arbeidsdag blir 02. mai, har termin 25. mai! Så lenge til enda da... :) Men gleder meg! Jobber 100% da.. :)

Har 30 arbeidsdager igjen!

Skrevet

Går ut i permisjon 29. april, og har termin 20. mai. Er for tiden sykemeldt 40 %, altså jeg jobber 60 %. Er innstilt på å klare det frem til permisjon, men legen min vil muligens sykemelde meg ytterligere neste gang jeg skal dit...

Skrevet

11.april her også. 3 uker igjen- gleder meg til å ha noen rolige dager hjemme før fødsel.

Gjøre klart sykehusbag og diverse..

Skrevet

Permisjonen starter 13.mai, så dvs.at siste arbeidsdag blir 9.mai. Har termin 31.mai. I morgen er det halv dag, og så har jeg bare 32 arbeidsdager igjen :)

Skrevet

Siste arbeidsdag 25.april.. Å, som jeg gleder meg til permisjonen nå!

Skrevet

17. april starter permisjonen min, men jeg er 100% sykemeldt fram til da.

Skrevet

Jeg går ut i permisjon 25. april. Har termin 16, mai. Kommer ikke til å bli store overgangen for meg, for jeg er sykemeldt 100 %

Skrevet

Jeg starter permisjonen 17. april. Men er 100% sykemeldt nå.

Skrevet

Min permisjon starter 21. april, så bare fire uker igjen. Skal bli godt med permisjon. Jobber fortsatt 100%, men merker jeg blir sliten av det.

Skrevet

25 april, meen er 100% sykmeldt fram til da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...