Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Klarer ikke bestemme meg for hvem jeg liker best... Noen som har meninger om dette??
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har OTH... vil ha tfk fordi det er større plass til baby (Skal ikke kjøpe meg, men vlle nok ha valgt tfk i dag). Forstår hvorfor du ikke klarer å bestemme hvilken du liker best....
Minervae Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Jeg har kjøpt TFK-vogn. Svigerinnen min har en, og hun har vært veldig fornøyd med den. Prøvde den litt, og synes den var veldig behagelig å trille. I tillegg ser den jo utrolig fin ut, mye finere enn OTH-vognene.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Ganske like vogner, men synest othen er litt finare (mindre stash o.l.) men tfken er meir praktisk. (Større, regulerbart fotbrett..) Har tfk sjølv.
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Vi valgte OTH da valget sto mellom de to, fordi det virket som om den hadde bedre trillekomfort. Har ikke prøvd den med baby enda, men gleder meg :-)
allegodetingertre Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Har selv hatt OTH og elsket den. Vanskelig valg hvis du skal bruke den med baby. Om du skal bruke den som bare sportsvogn ville jeg kjøpt OTH.
Gjest Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Kan jeg spørre hvorfor du mener det? Hva med easywalker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå