Happy Ignorant Skrevet 27. mars 2008 #26 Skrevet 27. mars 2008 Så dette dreide seg altså ikke om vaksineskeptikere generelt, men hvordan HI personlig føler seg forurettet av Yppert og Angelica?! Hvordan Yppert får kicka sine har jeg fint lite greie på, foreslår at du tar opp problemene med han personlig. Jeg svarer på grunnlag av egne erfaringer som er lik svært mange andre vaksineskepikeres, for å forklare noe av den skarpe tonen her inne.
Happy Ignorant Skrevet 27. mars 2008 #27 Skrevet 27. mars 2008 Det var da voldsomt til generalisering!
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #29 Skrevet 27. mars 2008 Tror nok du er ganske alene om å stole på informasjon gitt av den gjengen der, ja!
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #30 Skrevet 27. mars 2008 men er det ikke bare å vaksinere da......det er ikke noen som bryr seg.....slapp helt av.....
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #31 Skrevet 27. mars 2008 hehe... her er man mer opphengt i nick enn om tema:-) Det er vel bare å gi ungene vaksine det hvis du ikke liker nickene på DiB:-)
Gjest Skrevet 27. mars 2008 #32 Skrevet 27. mars 2008 Hæææ..........Jeg vil vel si jeg har vært ganske sivilesrt her inne, om jeg kan slenge med kjeften abdre steder så har vel det ingenting med vaksinedebatten å gjøre!! Men som sagt så er det visse problemerer å skille for noen om man er på forskjellige forum her inne.....Men strengt tatt så er da det ikke mitt problem!!!
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2008 #33 Skrevet 31. mai 2008 Jeg erfarer det samme som hovedinnlegger. Skulle oppsøke litt informasjon om vaksinasjoner, og det jeg møter er en gjeng med fittekjerringer.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 31. mai 2008 #34 Skrevet 31. mai 2008 Her inne på debatten så kan det nok kanskje gå litt "varmt" i svingene :-) Men jeg sendte en PM til en av de "argeste" motstanderne og ba om råd i forbindelse med vaksinere eller ikke vaksinere. Og må si jeg ble meget positivt overrasket..... Jeg fikk linker til sider som objektivt tok for seg temaet og som talte saken både for og imot....det synes jeg virkelig er kjempebra. Det gjorde at vi kunne ta et valg basert på kunnskap og ikke hva alle andre måtte mene :-) Selvsagt er dette et sted for debatter for og imot, og debattantene kan til tider være litt krasse men det gjelder jammen meg begge veier! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå