Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Jeg var litt nyskjerrig på hva som stod her om vaksiner. Jeg er selv litt usikker ang. vaksiner så jeg tenkte jeg skulle lese litt. Det som slår meg at alle dere vaksinemotstandere er skikkelig ufyselige i måten dere skriver på. Og jeg er selv ikke for eller imot vaksiner, så jeg skjønner en del av poengene. Men herregud, så usympatiske og umodne dere er. Får frysninger av å lese hvordan dere behandler andre på og hvor frekke og ekle dere er. Ikke rart at ingen hører på dere. Det virker som om noen her har skikkelig problemer med å oppføre seg ordentlig mot andre mennesker.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Vi er ikke ekle vennen:-) vi mangler bare oppdragelse!! Vi er ikke så tamme at vi går i flokk å sleiker guruer oppover ryggen, for å tilfredstille vaksineprodusentene når det gjelder ungene våre:-) Men hvis du har lyst å høre argumenter fremfor å angripe oss som eklinger så er det bare å spørre i vei, hva som er grunnen til våre valg:-)
Happy Ignorant Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Beklager hvis det blir for sterk kost for deg. Faktum er at vi alle har begynt debatten forsiktig og vaklende, men etter utallige personangrep og direkte hets fra vaksinefanatikere gjennom flere år, har nok de fleste av oss blitt noe hardhudet!
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Hadde du hoppet over all det du annser som dritt kast og uanstendig prat og fokusert på vaksinelinkene og det som faktisk står rundt om så er jeg veldig sikker på at du finner masse. Problemet på denne siden er ofte anonyme(ikke du da) som kommer inn med spydige nedlatende hetsende ord pga vi velger som vi gjør og vi føler vel oss oppegående nok til å kunne utagere tilbake igjen til disse. Ha en god kveld videre=)
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 ....alltid vært sånn....."den lille mannen" som sparker oppover mot det monumentale samfunnet har alltid hatt lov å uttale seg litt krassere enn alle "followers" som jatter med det betstående å trygge....det er når disse sistnevnte ikke forstår sine begrensninger hva angår frekke uttalelser at det skjærer seg.....stå i sin mors skjørtekanter og kaste småstein har alltid trigget respektløshet hos de som tør ta et standpungt selv....
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 En timg er å ha et standpunkt, en annet ting er å slenge dritt. Det er ikke det samme!! HI
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 Du får spørre hvis du vil vite noe heller da:-) størsteparten av innleggene omhandler drittslenging hos de som ikke vaksinerer, men du kan jo heller diskutere våre forsvar her inne i stedet for å diskutere vaksiner hvis du synes det er morsommere:-)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Takk for tilbudet men jeg tror jeg oppsøker informasjon andre steder. Synes det er ganske vanskelig å stole på folk som forsvarer seg på den usaklige måten som dere gjør.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 hehe... selvfølgelig gjør du det:-) Anbefaler deg heller å vaksinere ungen din så slipper du å sette deg inn i hva vaksineanarkistene mener om denne saken:-) Du virker jo ganske så temmet og lettlurt:-)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #11 Skrevet 15. mars 2008 Der var det igjen - skikkelig ufyselig! Jeg kan oppsøke informasjon IMOT vaksiner andre steder også, ikke bare hos dere frekke eklinger. HI
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #12 Skrevet 15. mars 2008 personlig tror jeg du er for dum til å finne slik informasjon, for alle som ikke vaksinerer er som regel "eklinger" og da er det helt bortkastet for deg å lete selv:-)
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #13 Skrevet 15. mars 2008 ....kammerat-yppert da.....vær snill med damene....
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #14 Skrevet 15. mars 2008 jamen.. hun sier jo at jeg er ekkel...... jeg takler ikke flere slike kommentarer:-)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #15 Skrevet 15. mars 2008 Ha ha, Dr. Yppert prøver lrampaktig å finne noe å gå imot meg på. Jeg er ikke provaksine men han går imot meg som jeg er det, fordi han kan ikke noe annet!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #16 Skrevet 15. mars 2008 spørs hvor alvorlig du tar ting her det:-) du er ekkel du:-)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #17 Skrevet 15. mars 2008 krampaktig skulle det stå der. Er visst ikke så flink til å skrive i dag.
Gjest Skrevet 16. mars 2008 #18 Skrevet 16. mars 2008 ...neida....men helt seriøst...alle disse krasshetene har sitt utspring i beskyldninger om at vi som ikke vaksinerer er samfunnssnyltere, konspiratører, ikke forstår våre barns beste samt at de fleste her inne har opplevd helsestasjonen som et forum for press og anklager.....ikke jeg personlig....men de fleste desverre...... dersom du leser litt på linkene så ser du selv.....men uansett....dersom du søker informasjon er det jo bare å spørre......de fleste her har kjempepeiling.....og svarer gladelig....bare ikke folk starter med å slenge dritt selv er dette et serøst forum.....men nikkedukker kommer vi aldri til å bli og retorikken er tja....muligens en smule krass......men så er vi ikke A4 mennsker heller.....takk og pris....!
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #19 Skrevet 18. mars 2008 HI: Du tar nok feil når du skriver: "Ikke rart at ingen hører på dere" Jeg var usikker ang vaksinering, jeg søkte råd her inne blant annet. Jeg hørte på dem. Og jeg valgte å ikke vaksinere. Og jeg kan aldri tro jeg er den aller eneste ene som hørte på disse menneskene som Angelica, Gangster-hippie, Loiz og Dr.Yppert for å nevne noen.
Gjest Skrevet 18. mars 2008 #20 Skrevet 18. mars 2008 Jeg ønsker å påpeke at den uttalelsen også er feil. Selv har jeg mottatt mye god informasjon herfra og selv i dag sitter jeg likevel å forundrer meg over hvor mye og mange som blir gjemt unna av skader og vaksineoffere. Mottar også pm fra mennesker her inne som ikke ønsker å uttale seg på denne siden, nettopp pga slike dømmende mennesker som ikke klarer å la hver enkelt individ ta et valg! Mamma`n til skjønne gutten---------------------Vil si jeg er glad at mine ord kan ha kommet til nytte for deg=)
Gjest Skrevet 25. mars 2008 #21 Skrevet 25. mars 2008 **Angelica**---------------------Ja, jeg er bare glad for at dere gidder å skrive så mye om vaksiner, for det var jo dere som åpnet øynene mine iallefall og som oppmuntret meg til å lese og å ta standpunkt. Beundringsverdig at dere aldri gir opp selv om pepper`n hagler fra de som mener det motsatte av hva dere mener. Jeg må bare si TAKK jeg :-)
aanonym Skrevet 27. mars 2008 #22 Skrevet 27. mars 2008 Dette forumet er fullstedig kuppet av vaksinemotstandere. Vi som velger å følge vaksineprogrammet får beskje dom at vi er noen hjernevaskete idioter som mangler evne til å tenke selv, og som ofrer våre barn fordi vi ikke vet bedre. Uansett hva vi som er for vaksiner, eller som har et ørlite nyansert syn på det med vaksinering, sier, får vi høre slike ting. Jeg mener vaksinemotstanderne skadersin egen sak ved å fremstå på denne måten. Ikke rart mange velger å være anonyme her på forumet. Og nå får jeg vel høre det...
Happy Ignorant Skrevet 27. mars 2008 #23 Skrevet 27. mars 2008 Så du ser overhodet ikke grunnen til at enkelte av landets 6% vaksineskeptikere står sammen på dette forumet? Ellers er vi godt spredt over hele landet, og av innleggene her kan du lese at vi nokså ofte møter massiv motstand fra legesentre, helsestasjoner, skoler, barnehager, barnevern og ikke minst vaksinefrelste foreldre! Hvordan burde vi ideelt ha fremstått da, synes du? Hvordan ville du selv reagert på å bli angrepet fra alle kanter, og i verste fall bli kalt barnemorder, fordi du har takket nei til et FRIVILLIG offentlig tilbud du mener kan skade barnet ditt? Uansett hva du måtte mene skremte ikke vaksinemotstandernes fremstilling meg fra å stoppe vaksinasjon på mine barn, og jeg er tydeligvis ikke den eneste. Hvor mange av de 94% som vaksinerer tror du virkelig har satt seg inn i emnet, og lest informasjon fra annet enn hs?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2008 #24 Skrevet 27. mars 2008 Loiz, kanskje Yppert og Angelica ikke kalte DEG for en idiot.....derfor hørte du på dem? Men alle andre blir kalt for hjernevaskede idioter, selv om de er helt vanlige foreldre som har opplevd noe vondt de også, barn med sykdom f.eks. og derfor er pro vaksine. Og selv jeg, som ikke helt vet hva jeg mener om vaksiner blir kalt for en idiot. Jeg tror bare at Yppert får et kick ut av å fornærme fremmede, og det kan han gjøre veldig trygt og godt her på nettet, anonymt, trenger ikke å se dem i ansiktet. Han kan bare gå sin gang og bære en barnslig drittsekk, uten at det har store konsekvenser for han. Dette har ingenting med vaksiner å gjøre, eller at han blir angrepet fra alle kanter. Det har med hans personlighet å gjøre, han liker å såre folk, han liker å få dem til å føle seg mindre enn støv. Og derfor vil jeg ALDRI kunne høre på noen som han fordi han ikke har de menneskelige egenskaper som jeg respekterer. Jeg håper han oppfører seg annerledes i den virkelige verdenen, fordi hvordan han og Agnelica oppfører seg her er bare helt på trynet. HI
aanonym Skrevet 27. mars 2008 #25 Skrevet 27. mars 2008 Den motstanden dere møter vil desverre ikke bli mindre selv om dere kjefter og smeller og kaller meningsmotstandere idioter. Tvert i mot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå