Gå til innhold

derfor drar jeg på ferie til mamma i morgen:

Anbefalte innlegg

Skrevet

dagen begynte med at jeg skulle koke opp vann til maten til mini, og koke kaffe til meg selv. dette resulterte i at det plutselig stod tre tåteflasker på kjøkkenbenken med kokende kaffe i.. noen timer senere skulle jeg rydde av bordet etter min egen lunch... først helte jeg ut den kalde kaffen i søppelbøtta, også kastet jeg tallerkenen i vasken (ja, den knuste!)

så var det tid for middag, da klarte jeg å glemme kasserollen med ris, så den ble til en svidd klump i bånn av kasserollen.

så skulle mini få neste måltid, så da tok jeg like så greit feil på mikron og varmet vannet i 3 minutter... (merket det selvsagt da flasken var kokvarm når jeg skulle ta den ut)

Jaja, god påske folkens!! ;)

Skrevet

er du alene siden du er så sliten...?

hilsen en alenmor som også skal feire påske hos mamma ;o)

Skrevet

jess, jeg er alenemor ja! og da går det til tider litt fort i svingene når jeg prøver å gjøre to ting på en gang!!

kos deg hos mammaen din og nyt litt avlastning! det skal jeg!! ;)

Skrevet

Huffda!

Se hva alt alene ansvaret og ammetåka gjør med oss ........fint at dere har mødre dere kan dra på ferie til da! ;-))

Hilsen en alenemor uten avlastning ;-)

Nyt det og goood påske!

Skrevet

Unskyld at jeg ler...haha, fantastisk festlig å høre at det er flere som er minst like klønete som meg i blant..:) Jeg er også alenemamma, men i påsken kommer pappaen til mini nedover til oss, så da skal mor sove lenge hver eneste dag:) haha

Skrevet

Må bare le litt jeg også....Her, lille venn, har du rykende fersk kaffe! ;-)

Høres ut som du trenger litt fri ja - ha en riktig god påske!;-)

Skrevet

Puhh..trodde jeg hadde fått altzheimer jeg.. godt å lese om andre i ammetåke :o)

Skulle steike kjøttdeig her.. og hadde i olje da... Så lukta det sitron! hmm ..så tenkte jeg ikke mer over det før mannen sier jøss så sitron d lukter her? Ja sier jeg... så kommer jeg på at jeg har tatt feil av tranflaska (grønn) m sitronsmak og oljeflaska (grønn vita hjertego). Måtte jo bare kaste kjøttdeigen. Det er vel det groveste jeg kan komme på at jeg har gjort. Men det er MANGE andre småting. :o)

Skrevet

Jeje tran er da hvertfall spiselig:) Venninna mi stekte kyllingfiletene i zalo i stede for olje.... og hun har IKKE barn, så ingen ammetåke å skylde på heller... :)

Skrevet

ler høyt her* Vi skulle hatt en tråd.. som het "Hva er det rareste du har gjort i "ammetåke" eller annen tåke"... Det er vel alt fra å glemme vogna på kjøpesenteret og å kjøpe tre ting på butikken, betale å gå uten varene..(det siste har jeg gjort kom jeg på ;)

Skrevet

ja det skulle vi hatt førti!!

skal bli godt med både nattesøvn og ett par frikvelder, selvom nå som mini har lagt seg kjenner jeg at jeg gleder meg allerede til å våkne i morgen tidlig av at han ligger å snakker og ler for seg selv ;)

takk for kaffen oktobernurket! den kom godt med!

Skrevet

hihi... jeg pussa tenna i ansiktskrem fra apoteket for ikke lenge siden... :-)

Skrevet

hehe... En gang tok jeg feil flaske. Skulle fjerne mascaraen...da... så jeg grep flaska og vetet en bomullspad... Tok den til øyet..- FAEN DET SVEI!!!! Og lukta... det var neglelakkfjerner...hohoho

Skrevet

Jeg må bare si at jeg er imponert over dere mammaer som er alene om den daglige omsorgen for barnet. Jeg har fra dag 1 sagt at dette kunne jeg aldri greid alene, og dere gjør det! Nyt påska og avlsatning dere som har det - og fortsett å gjør en fantastisk jobb for barna deres!

Skrevet

neeei så forferdelig!! Da håper jeg du skylte nøye ?? :-O

jeg har tatt tannkrem i stedet for håndkrem, det var ordentlig deilig det også ;)

Skrevet

Hehe, morsom lesning! =)

Her er det melk i langskapet og mobiltelefon i fryseboksen.

Skrevet

Så er det de standare med å gå å lukke opp døren med puppene hengende ute etter amming....oooops-- det har jeg gjort maaaange ganger;)haha

Pinligste var en av gangene pappan til mini skulle komme på besøk og hadde med seg foreldrene sine og lillebroren - *dette ned i sort hull i bakken øyeblikk* Nå kjenner jeg de heldigvis veldig mye bedre enn det jeg gjorde da, så nå ler vi av det...men guuuuud så pinlig..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...