Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..hva synes dere om Ina.. ikke så mange sombheter det.. er litt usikker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg vet om et par stykker som heter Ina... Snille og greie jenter, så jeg har bare gode assosiasjoner. Navnet i seg selv er helt ok. Det er søtt og pent, men jeg syns det er litt kort. Men hver sin smak :-)

Skrevet

Ina er fint, kjenner ei jente som heter det. Jeg liker godt korte navn! hva syns du om Iva?

Skrevet

Ina er pent, Ine er også ganske søtt.. liker begge de to

samme duren som Mia og Mie.. men de liker ikke pappan her gitt

Skrevet

Kjempefint er det!!!!

Har ei venninne som heter Ina og ei som heter Ine og de e så søte, gode og snille atte, så det navnet blir jeg glad av å høre:-)

Ina/Ine var nok mere brukt før, da jeg helst kjenner og vet om jenter som alle er nærmere 30år og over med de navnene....

Min gutt heter Ole - kort, godt og flott!! Og med to etternavn da.

Mange mener vel at han burde ha et navn til, men blir det brutk da? Nei...

Både Ina og Ine har to fornavn, men INGEN bruker de, alle sier bare Ina/Ine. Waist mener nå jeg da siden det ikke blir brukt, men hver sin smak....

LYKKE TIL!

Skrevet

Vet om en liten jente som heter Ine, og en stor som heter Ina. Er personlig ikke glad i disse navnene - oppfatter de som litt kalde og småharry. Er heller ikke så glad i så korte navn - virker så halvt. Min mening!

Skrevet

Må legge til at jeg synes Stine eller Stina er langt bedre alternativer :-)

Skrevet

Skulle Ina/Ine være kalde og småharry(!!?) også nå da.....???

Nei, nå gir jeg meg over her....hehe:)

Hva i all verden er harry med de navna?

Godt smaken er som baken - delt i to:)

Bruk de flotte navna du, lille venn. De er kjempepene! Og ikke hør på de andre som sier at du må kleise på et navn til da det er fort kort eller gudene vet hva.... Tror du meg - det blir ikke brukt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...