Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Vi har fått tvillinger, En gutt og en jente:) men blir ikke enige om navn. Vi har tenkt på dobbeltnavn, men finner ingen vi liker. Forslag? Vil at begge to skal ha forbokstav på samme bokstav, men det er ikke noe nød.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Synne & Sander Dobbeltnavn.. Liana christin og Leo Christopher
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Gratulerer! :-) Hva med: Kennet og Kaja?? Jeg syns det er to pene og tøffe navn som passer på to søsken ;-) Eventuelt: Kennet Andeas og Kaja Helene Kennet Johannes og Kaja Marie Kennet Aleksander og Kaja Martine Andre forslag: Lasse og Lena Vegar og Vilde Morten og Malin Andreas og Annika Thomas og Therese Thomas og Tine Even og Eline Johannes og Jenny Johannes og Julia Lykke til ;-)
<3 lykkeliten <3 Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Jeg er ikke selv så glad i dobbeltnavn, så her kommer noen forslag på navn med samme forbokstav. Synes det er litt søtt når det er tvillinger jeg da. Simen og Sanna Kasper og Kaisa Tarald og Tirild Trym og Thea Cedrik og Cecilia Isak og Iselin Herman og Hannah Iver og Ingvild Hvilke type navn liker dere?
januarsurprise Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Leon og Mali Miles og Molly Theo og Maya Leander og Lone/Leah Noah og Noelle Scott og Selma Mia Eline og Ted Alexander Tia Sofie og Max Julian
januarsurprise Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Likte du noen av dem, forresten? Er jo litt vanskelig å foreslå når jeg ikke aner hva slags type navn dere liker..
Vannmann35 Skrevet 15. mars 2008 #8 Skrevet 15. mars 2008 Disse synes jeg er fine sammen: August og Albertine Albert og Alvilde Erik og Elida Morten og Mia Benjamin og Beatrice Jesper og Julie
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #9 Skrevet 15. mars 2008 Dobbeltnavn på tvillinger? Synes dobbeltnavn er fælt i utgangspunktet, men på tvillinger blir det jo helt håpløst. "Hvordan går det med Susanne Alexandra og Petter Kristoffer? Jo takk, bare bra." Blir helt svett, jeg. Mitt forslag: Tage og Tilde
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 Trym og Tyra Vegar og Vilja Amund og Alma Even og Ellinor Iver og Inga
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #11 Skrevet 15. mars 2008 Dobbeltnavn på tvillinger??? You`r crazy....det blir jo bare surr, og ikke blir det brukt heller.....ihvertfall ikke i den sammenhengen. Tro du meg, jeg er tvilling selv:)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #12 Skrevet 15. mars 2008 Sondre og Sofie Wilma og William Joakim og Johanna Andrea og Anders Dina og Didrik Frida og Fredrik Mina og Magnus Tiril og Theodor June og Jonathan Sandra og Simen Oline og Olai Theo og Therese Noen du likte? Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #13 Skrevet 15. mars 2008 Lars Anton og Liv Elise Hva slags navn liker du egentlig??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå