Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Vi har tenkt på disse navnene: Mariana Adriana Ariana Liana Liviana Kan dere gi kommentar og rangere?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Her er min rangering, fra finest til mindre fint ;-) Liana og Adriana, syns jeg var de fineste. Ikke minne favoritter, men jeg syns det er pene og søte navn :-) Liviana og Ariana syns jeg ikke var så fint. Liviana var litt merkelig, og Ariana synes jeg mangler noe på en måte... Mariana - nei nei! Det høres ut som marihuana!
Gulp Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Liker egentlig bare Ariana av disse. Adrianne er mye bedre enn Adriana. Mariana = Marihuana. Liviana er merkelig. Liana minner meg bare om lianer.... Konklusjon=Ariana!:-)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #4 Skrevet 15. mars 2008 Mariana? er ikke det pasta saus med tomat og reker??
Vannmann35 Skrevet 15. mars 2008 #5 Skrevet 15. mars 2008 Likte ingen av disse, men med kniven på strupen ville jeg valgt Adriana.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå