Gå til innhold

trenger jeg ha dårlig samvittighet???? håper noen gidder å svare!

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff, får så dårlig samvittighet av å la babyen min på 7,5 uke ligge i vogga alene mens vi foreldrene ser et tvprogram eller noe.. han ligger på babygymmen i vogga, og han klager ikke. vil jo ikke venne han på å være i fanget hele tida, men likevell synes jeg så synd på han!!!

flere som lar barna ligge for seg selv mens de ser på tv??? han ligger selvfølgelig i vugga på stua der vi er!

Skrevet

trenger ikke ha dårlig samvittighet for det,

vær glad han trives med å ligge litt for seg selv :)

Skrevet

Så lenge han er fornøyd og ikke gråter eller gir uttrykk for at han vil opp så burde det vel ikke være noe problem. Man kan ikke ha dem på fanget hele tiden. Men bør jo ikke ligge for mye alene da. Etter min mening.

Et alternativ er jo at han ligger i sofaen ved siden av dere. Snuppa vår ligger i sofaen hos oss. Da får vi gitt henne oppmerksomhet samt at hun er mer del av hva som skjer. Hun virker svært fornøyd med det.

Skrevet

Jeg syns ikke du bør ha dårlg samvittighet for det, regner med dere ikke ser på tv i flere timer :-)

For å sette det i perspektiv, så må du sikkert gjøre litt husarbeid og da lar babyen ligge alene litt, da ha du vel ikke like dårlig samvittighet?

Som sagt over her, så lenge babyen trives med å ligge litt alene er det jo helt flott. Gutten vår liker også å ligge alene litt, trives i vugga med uroa over som han leker med. Jeg tror unger har godt av å få litt tid alene, kan fort bli masete dersom de skal bli holdt og dullet med hele tiden.

Skrevet

Friske unger krever jo oppmerksomhet. Noen mer enn andre... men han kan vel ikke ligge en time eller to for seg selv? Er noe som heter autisme... De barna krever veldig lite. Man skal være litt oppmerksom...

Skrevet

tro meg, han ligger ikke mer enn max 30 min for seg selv i vugga. han er kjempevåken og vi har godt kontakt med han. han er veldig med og ler og flirer. lurte bare på om andre lot barna sine ligge for seg selv å pludre litt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...