Ludde Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Vil helst styre unna navn som er i rakettfart opp til Topp 10 listen. Hvilke navn vil dere føre på her? Har selv et navn som var poppia på 70-tallet og det var ikke gøy med 3 i samme klasse. Takknemlig for svar:)
prebs Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Ella, Eline og Nathalie kom inn på 40-lista i år, kanskje de vil fortsette å stige? Ellers tror jeg Ebba, Vilma og Johanne/a er i siget!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Ja jeg har også et navn som var populært på 80 tallet. Var litt kjedelig med 2 andre i klassen med samme navn.. Jeg har ikke sjekket ut navnelistene, så jeg er litt usikker på hva som er på topp og mindre poppis. Men her er navn som jeg tror er på vei opp: Madeleine Matilde Sofie Selma Malin Sander Vebjørn Markus Aksel Oskar
Clemencia Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Om man ser bort fra de som allerede er ti-på-topp, så tror jeg navn som Matilda/Matilde, Mathea, Vilja/e, Eline kommer til å rase opp på listene!
Vannmann35 Skrevet 15. mars 2008 #6 Skrevet 15. mars 2008 Eline, Matilde, Vilde, Malin og Ella ville jeg styrt unna - de øker veldig mye i bruk nå!
Gjest Skrevet 15. mars 2008 #7 Skrevet 15. mars 2008 Jeg tror disse vil bli mer poppis etterhvert: Mina Luna Olivia Angelica/Angelika Sigrid Mathilde Vilma Lilly Mie
Ludde Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2008 Takk for svar! Vi har faktisk vurdert det ene navnet, og nå som jeg ser at det også står på deres lister tror jeg vi dropper det. Sukk, faktisk en liten sorgprosess siden "ingen" het det for noen år siden da vi bestemte oss for dette.Nå ser jeg det begynner å bli superpopulært. Tror det blir oppkalling etter oldemoren, Kaia. Synes dere det er fint?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2008 #10 Skrevet 15. mars 2008 Amelia Tilde Sara Mina Millie Vilde Emeline Emilie Oda Celine Er navn som gjentar seg som både fornanvn og mellom navn..
Tyra85 Skrevet 17. mars 2008 #11 Skrevet 17. mars 2008 jeg har alltid vært opptatt av uvanlige og pene navn, men har sett at navn jeg har tenkt at "dette vil jeg bruke" har fort blitt popis navn, selv om det ikke var det da jeg oppdaget navnet. først tenkte jeg at Oliver var et fint å skjeldent navn. så ble jo det så populært. samme med Sander, Kasper, Leander osv. så det er vel typisk at de navn jeg har på lista mi i dag, fort blir popis navn de også: Aurora (er jo allerede høyt oppe) Cornelia Carmen Luna Moa I tillegg ut i fra hva jeg ser i debattene tror jeg Otilie Tilde Tilje Ebba Mathilde Mathea Av guttenavn tror jeg navn fra bestefar genrasjonen er på full fremmarsj nå, feks Johannes og Gustav
Vannmann35 Skrevet 17. mars 2008 #12 Skrevet 17. mars 2008 Synes ikke Kaia er fint, men det er jo en smakssak. Vet om en liten jente som heter det - og navnet er allerede inne på navnetoppen... Det skal ikke være lett ;-)
nussie Skrevet 17. mars 2008 #13 Skrevet 17. mars 2008 Tror navn som: Mie Luna Cornelia Oline Josefine er i farta fremover nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå