Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil helst styre unna navn som er i rakettfart opp til Topp 10 listen. Hvilke navn vil dere føre på her? Har selv et navn som var poppia på 70-tallet og det var ikke gøy med 3 i samme klasse.

Takknemlig for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ella, Eline og Nathalie kom inn på 40-lista i år, kanskje de vil fortsette å stige?

Ellers tror jeg Ebba, Vilma og Johanne/a er i siget!

Skrevet

Ja jeg har også et navn som var populært på 80 tallet. Var litt kjedelig med 2 andre i klassen med samme navn.. Jeg har ikke sjekket ut navnelistene, så jeg er litt usikker på hva som er på topp og mindre poppis. Men her er navn som jeg tror er på vei opp:

Madeleine

Matilde

Sofie

Selma

Malin

Sander

Vebjørn

Markus

Aksel

Oskar

Skrevet

Om man ser bort fra de som allerede er ti-på-topp, så tror jeg navn som Matilda/Matilde, Mathea, Vilja/e, Eline kommer til å rase opp på listene!

Skrevet

Eline, Matilde, Vilde, Malin og Ella ville jeg styrt unna - de øker veldig mye i bruk nå!

Skrevet

Jeg tror disse vil bli mer poppis etterhvert:

Mina

Luna

Olivia

Angelica/Angelika

Sigrid

Mathilde

Vilma

Lilly

Mie

Skrevet

Takk for svar! Vi har faktisk vurdert det ene navnet, og nå som jeg ser at det også står på deres lister tror jeg vi dropper det. Sukk, faktisk en liten sorgprosess siden "ingen" het det for noen år siden da vi bestemte oss for dette.Nå ser jeg det begynner å bli superpopulært.

Tror det blir oppkalling etter oldemoren, Kaia. Synes dere det er fint?

Skrevet

Hei Ludde.Jeg synes Kaia er koselig;)

Skrevet

Amelia

Tilde

Sara

Mina

Millie

Vilde

Emeline

Emilie

Oda

Celine

Er navn som gjentar seg som både fornanvn og mellom navn..

Skrevet

jeg har alltid vært opptatt av uvanlige og pene navn, men har sett at navn jeg har tenkt at "dette vil jeg bruke" har fort blitt popis navn, selv om det ikke var det da jeg oppdaget navnet. først tenkte jeg at Oliver var et fint å skjeldent navn. så ble jo det så populært. samme med Sander, Kasper, Leander osv.

så det er vel typisk at de navn jeg har på lista mi i dag, fort blir popis navn de også:

Aurora (er jo allerede høyt oppe)

Cornelia

Carmen

Luna

Moa

I tillegg ut i fra hva jeg ser i debattene tror jeg

Otilie

Tilde

Tilje

Ebba

Mathilde

Mathea

Av guttenavn tror jeg navn fra bestefar genrasjonen er på full fremmarsj nå, feks

Johannes og Gustav

Skrevet

Synes ikke Kaia er fint, men det er jo en smakssak. Vet om en liten jente som heter det - og navnet er allerede inne på navnetoppen... Det skal ikke være lett ;-)

Skrevet

Tror navn som:

Mie

Luna

Cornelia

Oline

Josefine

er i farta fremover nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...