Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Altså frem til hvilken alder må nye klær vaskes før de kan brukes?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Med tanke på alt som skjer med et klesplagg fra produskjon til det er kommet hjemme hos noen, vil jeg nok alltid vaske nye klær jeg iallefall. FAbrikkstøv, embalasje, skitne fingrer.. ja mye som berøre de fine plaggene.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Vasker du dine egne klær og eller?? Jeg tenker et halvt år. Da holder det. Kan legge de litt i tørketrommel for å gjøre de litt mykere!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Jeg vasker mine egne nye klær før bruk. Ikke jeans og jakker og sånt, men de plaggene som skal inn på huden, så gjør jeg det. Synes ofte at nye klær ikke lukter noe godt også.... Anonym nr. 4
aya75 Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 Jeg kommer alltid til å vaske nye plagg som er innerst mot huden, både for voksne og barn. De inneholder masse kjemikalier og stivelse for at de skal se bedre ut i butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå