Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Bare litt, for å venne de til smaken...?
Nusse_83 Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 vet det er mye diskusjon om dette her, men når tulla mi var ca 5 mnd så ville hun tydelig ha ekstra drikke utenom mm. Hun ville ikke ha mme, men drakk gladelig vann. Ikke så mye, men litt. Nå gir jeg henne vann til grøten og så får hun mm enten før eller etter hun har spist. Prøver å venne henne til mme med å tilby henne dette på ettermiddagen, men det er ikke så veldig populært akkurat. Tror ikke vann er spesielt farlig for barn akkurat, men man kan jo begynne med å gi kokt vann for sikkerhets skyld. De skal jo uansett ha alt kokt når de er bitte små.
Mooncake Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Jeg begynte å gi kokt vann mellom måltider når babyen var ca 4 mnd. Når hun ble eldre fikk hun vann til måltidene. Og det er jeg glad for nå, vesla elsker vann! Andre i barn i barselgruppen har enda ikke fått barnet til å drikke vann, så de bruker juice og saft.
Nusse_83 Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 gøy du nevner juice og saft. Tulla her elsker også vann og det er så greit..Har tilbudt henne litt juice og saft en gang når hun var litt forkjølet, men hun ville ikke ha det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå