Gjest Junemor85(",)FØDEKLAR!!! Skrevet 14. mars 2008 #1 Del Skrevet 14. mars 2008 i dag fikk jeg konstantert svangerskapsforgiftning. jeg får vite hva som skjer videre på søndag. enten blir jeg lagt inn eller så har jeg forhåpentligvis blitt bedre. de vil trolig sette meg i gang neste uke pga at jeg har gått med rier siden natt til mandag. jeg fikk beskjed på sykehuset på mandag at jeg hadde begynt å få åpning. har rier hver dag/natt og er helt utslitt. de vil heller ikke la meg gå over påsken pga at jeg er for svak og dårlig- håper de ikke ombestemmer seg.- (",) dette er iallefall grunnen til at jeg ikke har vært så aktiv i det siste. har stort sett vært sengeliggende. ville ikke si noe før jeg visste hva som var i veien. de på sykehuset sa det var normalt å gå flere døgn med rier- så vi har vel bare gått å ventet på å reise til unn. men slik ble det ikke:)- og de ville heller ikke hjelpe meg i gang da vi var der. men nå håper jeg det skjer noe snart... - det virker i allefall slik nå. gleder meg til endelig å få hilse på lillemor. håper alt er bra med alle dere andre, tenker masse på dere. clemz fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137148980-en-liten-oppdatering-fra-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tonemor 28 år Skrevet 14. mars 2008 #2 Del Skrevet 14. mars 2008 Hei June! Huff, så trasig at du har svangerskapsforgiftning! Da må du vel holde dæ helt i ro ja. Håpe æ slipp det, har blitt sykmeldt 50 % pga. høyt blodtrykk og vann i kroppen, men har heldigvis ikke proteiner i urinen da. Hørtes veldig slitsomt ut med rier hver dag og natt siden mandag... håper du får lillejenta ut snart! God påske! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137148980-en-liten-oppdatering-fra-meg/#findComment-137149799 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå