Gå til innhold

Idag var jeg på kafe, og det var den dårligste servicen ever!

Anbefalte innlegg

Først og fremst hadde jentungen som stod i bestillingsdisken en superdårlig holdning, var både sur og virket som hun absolutt ikke ønsket å ha den jobben hun hadde. Vi betalte med kort, og plutselig hadde hun glemt avisen og vi måtte dra kortet en gang til...Er så gøy å måtte dra kortet en gang til å betale ekstra gebyr pga en uobservang sur jentunge, som attpåtil får det til å virke som det var din egen feil siden du ikke hold avisen opp i ansiktet på henne og hylte; SE! Jeg har en AVIS!

Greit nok det her da....så kom dem bort med maten våres, slengte tallerknen ned på bordet, vi sa takk, men hørte ingen "værsågod" eller"håper det smaker"...

selv om det var en kafe, så går det vel an å yte litt service og være litt hyggelig mot gjestene?

Så kom det store høydepunktet; vi skulle spise maten.

Jeg hadde en baconfarse i heidevegg, med salat ved siden av, og det var denne som var det mest forferdelige av alt..Salaten var ikke skyllet, og det var noe man kunne se tydelig....Heideveggen var ekstremt TØRR, og baconfarsen var nesten RÅ inni....

Jeg gikk og klaget til hun som jobber der, og hun skulle fikse det sa hun...hun kom tilbake med samme burgeren som jeg hadde begynt å spise av, bare i et nytt brød...ehh?? hallo??

Så sa jeg da; du tok vel ikke samme farsen bare i et nytt brød? for den var absolutt ikke spiselig!

Da svarte hunn bare frekkt at den skulle være sånn, og alle farsene var sånn!

Vel vel sa jeg, jeg kan ikke spise det der, for den var nesten rå, gi meg et horn i steden da.

Sur som en flaske eddik gikk hun til en som sikkert er sjefen hennes, og hun kom bort og spurte surt og så på meg som jeg var den vanskelige kunden, om jeg skulle nå plutselig heller ha et horn?

JA! eller pengene tilbake...skal iallefall ikke ha en rå farse i tørt brød....

fikk til slutt hornet da, og noen ekstremt sure tryner..

Noen som burde finne seg en aen jobb?

Fortsetter under...

I alle dager.

Noen burde sendes på "smil til kundetn"-kurs.

For noen er det en selvfølge, andre må lære det, eller skaffe seg jobb som gatefeier eller noe sånt....

De fikk en ny stamgjest idag eller? Kanskje ikke?

heidevegg/julegeit/sirupskake...baconfarse- liknende burger/stor kjøttkake med bacon i. Kjempegodt, med en selvfølge på at den er gjennomstekt og heideveggen er "fersk".....bruker å være en selvfølge det da, men tydeligvis ikke på denne sjappa vi pratr om her.

Jeg bor i Sandnes jeg, som er kåret til en av Norges mindre penere "BYER", og som nå er under oppussing. Ligger ca 7 minutter fra Stavanger om du tar motorveien og kjører i normal hastighet og unngår diverse hindringer( som f.eks røsjet)

Kjører du derimot andre veien havner du på Jæren ...

Sjappa derimot befant seg på Ålgård..

Heidevegg/julegeit/sirupskake?? Beklager altså men jeg ble ikke stort smartere.. Er det burgerbrød? Vet hvor Sandnes er ja,har vært der faktisk. Og det holdt med den ene gangen. Dialekta der er sånn at jeg blør i ørene...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...