minte 13.02.08 Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Renselsen er jo nettopp slutt!!! Synest virkelig den kunne holdt seg unna lenger. Da har jeg jo hatt eggløsning og kunne blitt gravid når hun bare var 3 uker. Trodde ikke det var mulig når jeg fullammet!!
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 Jeg fikk også mensen igjen 5 uker etter fødsel:-P Fullammet også. Utrolig kjedelig igrunn!
aanonym Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Det er fullt mulig, men mest sannsynlig er det bare et "etterslep" fra renselsen.
Gunni_2 Skrevet 14. mars 2008 #4 Skrevet 14. mars 2008 Kroppen min er superproduktiv, så jeg fikk mensen ganske kjapt etter fødselen ja. Og det er noen som er relativt sikre på å ikke bli gravid mens de fullammer, men ikke alle. Tanta mi trodde det og ble gravid når eldstejenta var 3 måneder. Det er nesten nøyaktig et år mellom de to eldste ungene.
lykkeligste Skrevet 14. mars 2008 #5 Skrevet 14. mars 2008 vanlig gjenge etter fire uker, var nok ikke noe rester etter renselsen, gått fire uker til- og nå er den her igjen...sukk
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Det kan være rester, men det kan dessverre også være mensen, ja. Jeg fikk mensen igjen 9 uker og 6 uker etter fødslene...begge gangene 2 uker etter renselsesslutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå