Gå til innhold

Ja da har jeg resultatet av proeven...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og den var negativ... Det visste jeg jo egentlig..Foelte det siden tirsdag at det ikke var noe der..Saa faar vel vente paa TR da..

Naar kan jeg forvente aa faa den egentlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trist!!

Håper det klaffer neste gang!! Jeg satser ihvertfall på forsøk nr.2!!

Progesteronen kan forskyve mens..

Fredagsklem

Skrevet

Så trist med negativt svar....... :(

Når du nå slutter medisineringen vil mensen komme etterhvert.

Skrevet

Hm ja vet ikke om vi far flere forsoek enda..Maa snakke med sykehuset naa etterpaa (tok testen en annen plass-komplisert)

Skrevet

Ikke bra:(

BLe lei meg her nå.......:'(

*trist*

Skrevet

Uff...det syns jeg var en skikkelig dårlig nyhet... :(

Håper bare at du klarer å tenke fremover, og ikke gir opp!

*klem*

Skrevet

Takk Alvepia..Det varmer at du tenker paa meg ;-)

Skrevet

Tror ikke vi gir opp saa lett.. Maa bare se om vi far flere forsoek..Vet ikke om vi har penger til aa gjoere det privat..

Skrevet

Å nei! Så synd! Ser du har ropt på meg lenger ned... Negativt her også, desverre... :-(

Skrevet

Det var trist:-(......off det er såååå PYTON!

Får håpe det ordner seg for dere!!

Skrevet

Uff så trist:o(..............regner med at du har hatt alle tre uttakene da.

Veldig urettferdig det har Kanskje snart:o(!!!!!!

Vi vurderer også et privat forsøk,men har fortsatt det 3 igjen offentlig.

Sjekket opp Nordica ett uttak der koster ca 17 000-21 000 kr da blir det ihvertfall ikke like mye som hvis man kjøper en pakke på 3.

En venninne av meg som jobber på privat gynekologi klinikk i Oslo anbefalte dem hvis man skal prøve DK,Ciconia har blitt for store og man får ikke den gode oppfølgingen som ved Nordica mente hun.

Dere får ikke lånt av slekt eller noe sånt da? Bare en liten tanke...............Eller evt et forbrukslån,dyrt men tar man det over tid er det ikke så ille pr.mnd likevel.

Vi skal vel igang med et nytt forsøk i mai,men prøver akupunktur og fotsoneterapi så lenge. vet ikke om det hjelper noe,men sjefen min har blitt gravid med fotsone og hun skulle egentlig adoptere.

Sender deg en god trøsteklem

Skrevet

Takk Finetine,

Har kun hatt ett foersoek, men ikke i Norge. Vi er i det engelske systemet, og vet ikke om vi faar flere enn ett forsoek Finner vel ut av det etter konsultasjon med legen.. Haaper inderlig vi faar flere, hvis ikke blir vel det egentlig den stoerste nedturen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...