Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #1 Skrevet 14. mars 2008 Jeg er skikkelig nervøs for at jeg er gravid nå. Jeg skulle hatt mensen på lørdag, og blødde litt i går. Så da tenkte jeg jo at mensen var på vei. Men nå har jeg ikke blødd noe mer siden i går kveld... Det var bare noen små dråper. kan det være festeblødning, eller kommer den som regel før man skulle hatt mensen? Jeg vil IKKE være gravid nå, vi har en baby på 6 måneder og har verken penger eller plass til en baby til... Vi har brukt kondom hver gang vi har hatt sex, så det eneste jeg kan tenke meg er at en av kondomene har sprukket uten at vi har merket det...
fox`y Skrevet 14. mars 2008 #2 Skrevet 14. mars 2008 hadde alldrig festeblødning jeg... så d vet jeg sannelig ikke.men dytter litt for deg.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 14. mars 2008 #3 Skrevet 14. mars 2008 Jeg hadde festeblødning ca en uke før mensen... Tenkte at oi.. har jeg regnet så feil.. men så ble det bare litt, sånn som spottingen før mensen.. også kom det ikke mere.. så tok med meg bind når jeg dro på biltreff helgen etter, og tenkte at den kom nok i løpet av helgen.. men det gjorde den ikke.. nei, vel.. da har jeg telt feil igjen.. men så.. 17 mai, skjønte jeg at noe kansje var på gang.. da var det nesten en uke etter da jeg trodde jeg skulle ha den.. og den helgen etter testet jeg positivt. Men om du tenker mye på det, kan det forskyve på mensen også..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2008 #4 Skrevet 16. mars 2008 Min kom nøyaktig 1 mnd etter siste mens. En bitteliten dråpe og det var det..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå