Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns alle snakker om at etter fødsel er sex det siste man tenker på osv. og at ingen har lyst på sex før lenge etter fødselen...

Stemmer ikke her! Jeg ville ha sex to dager etter fødsel.. Har ikke pratet med EN person som har hatt det lignene... Er det jeg som er veldig unormal?!

Hadde også en veldig tøff og lang fødsel.

Skrevet

Unormal? Neppe, du er nok ikke den eneste. Heldig? Ja! Sexlyst er bra, sex er bra, så bare kos deg du :)

Skrevet

Ingenting er unormalt. Men, du er heldig!!! Nå er det ni måneder siden fødsel her, og vi har prøvd å ha sex 5-6 ganger..men jeg får ikke ordentlig lyst :-( Har lyst å ha lyst...og har lyst innvendig...men blir bare ikke våt.Uansett.

Du er heldig. Kos deg! :-)

Skrevet

Ja heldig er du :)

Jeg fikk lyst på sex igjen sånn 5 uker etter fødsel, men ventet til etter 6 ukerskontrollen da..

Synes det var ganske vondt første gangen men, gang nr 2 var det greit igjen og nå er sex lysten som vanlig..

Men hører jo om mange det går mange mange mnd for..

Skrevet

Jeg hadde veldig lyst på sex noen dager etter fødselen, hadde sexdrømmer og alt. Men vi hadde ikke sex før 8 uker etter fødselen fordi jeg revnet og hadde masse sting. Men, det betyr ikke at vi har så mye sex nå. Jeg er stort sett sliten og har ikke så veldig mye overskudd, mye jobb med en baby. Så sexlysten forsvant igjen....desverre!

Skrevet

Andre dagen på sykehuset etter fødselen hvisket jeg i øret til kjæresten min at jeg hadde lyst på ham. Han skvatt skikkelig, og trodde jeg tullet. det gjorde jeg ikke hehe.

Ni dager etter fødsel hadde vi sex, og det gikk veldig fint, ikke vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...